Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سبزوار در مجلس گفت: تکیه قوای سه گانه بر اشتراکات خود و هم‌افزایی بدنه قوای قضاییه، مقننه و مجریه در متعهد ماندن به مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاثیر زیادی در رفع مشکلات اقتصادی جامعه دارد.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هم‌افزایی روسای قوای مقننه، مجریه و قضاییه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تاثیر بسزایی در رفع سریعتر مشکلات مردم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصمیمات سران قوا در این شورا در وضعیت غیرعادی اقتصادی انجام می‌شود و تصمیمات این شورا می‌تواند در رفع چالش‌ها و مشکلات کشور تسهیل‌کننده و تسریع کننده باشد.

نماینده سبزوار در مجلس تاکید کرد: مهم‌تر از این موضوع تعهدی است که سران قوا در این شورا نسبت به اجرایی کردن مصوبات آن پیدا می‌کنند.

سبحانی‌فر ادامه داد: تکیه قوای سه گانه بر اشتراکات‌شان تاثیر زیادی در بهبود سریعتر مشکلات دارد به شرط آنکه  سران قوا به زیرمجموعه‌هایشان دستور موکد دهند نسبت به مصوبات شورا متعهد بمانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد نظری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به کار و کارگر، تاکید کرد: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تاکید شده تا جایی که پیامبر (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت مقام کارگر به خصوص در چرخاندن چرخ اقتصاد و تولید کشور، گفت: «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی امروز جامعه هستند.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران بیان کرد: گذاشتن دست کارگر در دست کارفرما و حل مشکلات تولید و قشر کارگر و کارفرما از سوی دولتمردان یکی از راه‌های رونق تولید است.

نظری به سند تحویل آموزش و پرورش و همچنین هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هم اشاره کرد و گفت: معلم محور تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش است چرا که همه تحولات از تلاش معلمان امکان پذیر می‌شود.

وی در ادامه به سفر هفته گذشته هیأت دولت به استان سمنان و همچنین حضور رئیس جمهور در شهرستان شاهرود اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان مصوبات و اعتبارات این سفر را برای مردم بیان کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که یک سوم مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان سهم شهرستان شاهرود بوده است، بیان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستانی برای تحقق این مصوبات گام‌های اساسی برداشته و پیگیری خوبی را انجام دهند.

نظری گفت: مسئولان همچنین مردم را در جریان پیگیری‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور آگاه کنند زیرا این امر به امید افزایی منجر می‌شود.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر مسئولان به خصوص آموزش و پرورش و ورزش و جوانان به ترویج فرهنگ پهلوانی و باستانی شد و افزود: ورزش باستانی باید از مدارس معرفی و ترویج شود.

کد خبر 6089182

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است