Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، نیکی هیلی، از مقامات ارشد دولت آمریکا مدعی شد اگر حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، درخواست دیدار با دونالد ترامپ داشته باشد، رئیس‌جمهور آن را بررسی می‌کند.

نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل روز پنج‌شنبه در پاسخ به سوالی درباره دیدار احتمالی رئیس‌جمهور ایران و آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: « قطعاً اگر (حسن) روحانی درخواست دیدار داشته باشد، رئیس‌جمهور (ترامپ) تصمیم خواهد گرفت که با او دیدار کند یا نه».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است طی هفته‌های گذشته مقامات ارشد آمریکا به‌خصوص رئیس‌جمهور این کشور بارها به شکلهای متفاوت و در نمایشی عوام‌فریبانه اعلام کردند واشنگتن بدون هیچ‌ پیش‌شرطی خواستار دیدار و گفتگو با مقامات ارشد ایران است.

مقامات ایران با توجه به اقدامات تهاجمی و ضدایرانی دولت آمریکا و بدعهدی واشنگتن درباره برجام درخواست دیدار رئیس‌جمهور این کشور را نوعی فریبکاری و نمایشی عوام‌فریبانه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: راهکار ترامپ برای مواجهه با ایران در نشست شورای امنیت

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران تیرماه سال جاری و در پی درخواست رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با مقامات ایرانی بدون هیچ شرطی اعلام کرد این درخواست تازگی ندارد و در  سفر سال گذشته حسن روحانی به نیویورک، دونالد ترامپ 8 بار خواستار ملاقات با رئیس‌جمهور ایران شده بود.

وب‌سایت«پولیتیکو» چهارشنبه گذشته در گزارشی نوشت دونالد ترامپ احتمالاً خواستار دیدار با حسن روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل شود. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند

اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار است به دیدار رئیس جمهور بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با نتیجه 4 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و سیزدهمین قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها را به دست آورد.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است ملی‌پوشان فوتسال ایران روز چهارشنبه با رئیس جمهور کشورمان یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دیدار کنند.

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

شاگردان وحید شمسایی در سید اول مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان قرار گرفته‌اند و روز ششم خرداد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد