Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روابط عمومي وزارت امور خارجه: دامان وزارت خارجه از لوث افکار و افراد موهن به اهل بيت (ع) کاملا مبراست و مدعيان و بازنشرکنندگان اين حرکت سخيف بايد عذرخواهي و توبه کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، به دنبال انتشار مطلبي موهن عليه سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) توسط فردي تحت عنوان "مترجم وزارت امور خارجه"، روابط عمومي وزارت امور خارجه اعلام کرد:
چنين فردي هيچ گاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن هر گونه جسارت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسين، نشر و بازنشر و بدتر از همه تقطيع برخي اظهارات آن توسط برخي مدعيان دروغين را توهين بي شرمانه و غيرقابل بخشش به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (ع) در روز عاشورا دانست.
باعث تاسف است که برخي عناصر معلوم الحال و بي هويت حاضر شده اند براي اهداف حقير جناحي و تخطئه وزارت امور خارجه از هر ابزاري حتي تقطيع اظهارات افراد بي ارتباط با وزارت خارجه و توليد و انتشار توهين به ساحت اهل بيت (عليهم السلام) استفاده کنند.
مرتکبان اين اقدام سخيف بايد براي اين حرکت سخيف و ضد شعاير اسلامي از ساحت اهل بيت، ملت شريف ايران و وزارت امور خارجه عذرخواهي و به درگاه الهي به خاطر اين بي حرمتي آشکار توبه کنند. از امام حسين (ع) شرم کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امام حسين شرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.   وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.   حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفت وگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان در خصوص تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.   وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید / انتشار فیلم عزاداری کنار برج ایفل
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • حمله ایذائی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • حمله ایزائی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران
  • حمله اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی