Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@00:47:05 GMT

تولد کودکی با یک چشم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۴۴۳

به گزارش ایلنا، پزشکان هنگامی که یک نوزاد دختر اندونزیایی را در یکی از بیمارستان های این کشور به دنیا آوردند بسیار وحشت زده شدند. نوزاد تازه متولد شده با یک چشم بزرگ روی پیشانی‌اش متولد شد و پس از هفت ساعت درگذشت.

این نوزاد پنجمین فرزند آتانا آریانانتو و سوریانتا بود. نوزاد بیش از 2 کیلو وزن داشت و تمامی اعضای بدن او به جز صورتش کاملا طبیعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در صورت بینی نداشت و مانند سایکلاپس (در اسطوره‌های یونان به غول‌هایی با یک چشم در وسط پیشانی می‌گویند) تنها یک چشم بزرگ وسط پیشانی‌اش بود.

سوریانتا در طول بارداری هرگز سونوگرافی انجام نداده بود بنابراین از وضعیت بچه خبر نداشت و با دیدن چهره او شوکه شد. با این وجود پزشکان نوزاد را دراتاق مراقبت‌های ویژه قرار دادند و هر 15 دقیقه او را بررسی می‌کردند اما با همه مراقبت‌ها درگذشت.

با توجه به این موضوع که والدین نوزاد در معدن کار می‌کردند، پزشکان علت این جهش نادر را تاثیر جیوه و ویروس سرخجه تشخیص دادند.

منبع: رکنا

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارداری نوزاد والدین ویروس اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده دوشنبه شب در نشست شورای اداری تنگستان عنوان داشت: در بحث شعار سال که بنام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده هیچ کسی تسهیل کننده آن نیست جز مجلس و دولت که قانون را تسهیل کنند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: نیاز است چه در بحث سیستم بانکی و چه اداری مجوزهایی که لازم است جهت تسهیل در جهش تولید برای حضور و مشارکت بیشتر مردم فراهم کنند.

وی یاد آور شد: آنچه لازم است انجام شود درباره محقق شدن شعار سال توسط خود مسئولان باید انجام گیرد زیرا اول و آخر خود شما هستید که باید کار انجام دهید لذا در بحث شعار سال ممکن است جلو ما باشد نباید سدی در برابر آن قرار دهیم با نه گفتن و نمی‌شود، باید اینها کنار گذاشته شود و در هر صورت که شده باید تلاش کنید امر تسهیل تولید صورت گیرد.

پهلو زاده اضافه کرد: انتقام و تنبیهی که هوا فضای سپاه علیه رژیم جعلی غاصب صهیونیستی در پاسخ به حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه انجام دادند این حرکت غرور آفرین و تنبیه اساسی نسبت به غده سرطانی بود که تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه اهرم خاطرشان کرد: باید یک نقطه مد نظر داشته باشیم برای کسانی که در کنار و اطراف ما هستند و توجیه شوند عده‌ای ممکن است بخواهند بگویند چرا ما پول‌ها خرج تولید موشک و امثال اینها می‌کنیم لذا باید گفت پیشانی و وجه نظام استکباری همین دولت ترامپ و دولت غاصب صهیونیستی است زیرا پیشانی وجه نظام اسلامی همین دولت است که شما پایه گذار آن هستید و مانند این دولت اسلامی در هیچ جای جهان پیدا نخواهد شد حتی با همه مشکلاتی که داریم.

وی افزود: پیشانی نظام و دولت اسلامی شما مسئولان هستید لذا اگر امروز تقابلی صورت می‌گیرد تقابل اسلام با استکبار است لذا این تقابل صورت می‌گیرد و پیروزی هم با اسلام خواهد بود و آنی که از بین می‌رود استکبار است و نیز نیست عده‌ای در زمان موشک باران به جای اینکه رژیم صهیونیستی فرار کند از ترس در فضای مجازی پیام بدهند.

پهلوزاده ادامه داد: لذا امروز هم داودیان زمان باید این سنگ بر پیشانی، وجه و صورت نظام استکبار بزند تا از بین برود لذا این حرکت یک حرکت و وظیفه قرآنی است و باید دیگران را توجیه کنیم که این در مسیر تحقق اراده حق تعالی و اراده حق به زودی محقق خواهد شد.

وی گفت: این وظیفه ما است که برای روسیاه کردن کسانی که نظام استکباری را کارآمد می‌دانند با عمل خود با جهت تولید ان شاء الله ناکار آمدی که مد نظر آنهاست از بین ببریم و مایه سرافرازی نظام اسلامی شویم.

کد خبر 6079323

دیگر خبرها

  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • کودکی در قرن بیست‌ویکم | ببینید
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • استفاده از زبان کودکانه در انتقال مفاهیم
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت