Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا- کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم رژیم صهیو نیستی با اجرای قانون جدید اتحادیه جهانی کشتی از جدول رقابت‌های جوانان جهان حذف شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون کشتی، هیأت رییسه اتحادیه جهانی کشتی در نشست اخیر خود در ایتالیا که همزمان با رقابت های جوانان اروپا برگزار شد، قانونی را تصویب کرد که اگر مربیان یا سرپرست یک کشور، در هنگام مراسم قرعه کشی حضور نداشته باشند، قرعه کشی کشتی گیر ذیربط انجام نخواهد شد و کشتی گیر آن کشور از دور رقابت ها کنار گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به این قانون، در حالی که نماینده وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد رژیم صهیونیستی، برای شرکت در رقابت های جوانان جهان در اسلواکی حضور داشت، بعلت غیبت مربی اش در مراسم قرعه کشی، از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.
حال باید دید تکلیف نمایندگان اوزان 86 و 125 کیلوگرم رژیم صهیونیستی در مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم چه می شود.
قانون جدید اتحادیه جهانی با پیشنهاد کشورهای صاحب نام دنیا از جمله ایران، آمریکا و روسیه و به منظور انجام قرعه کشی در بهترین شرایط و بدور از هر گونه شائبه ای به تصویب رسیده است.این قانون صرفا در مسابقات اصلی زیر نظر اتحادیه اعمال می شود.
ورزشی ** 1528 **1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي اتحاديه جهاني مراسم قرعه كشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد

مدعی وزن ۷۷ کیلوگرم استان فارس اجازه کشتی گرفتن در جام تختی کشتی فرنگی را نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود. محمدرضا مختاری که یکی از مدعیان جدی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه یا قهرمانی آسیا بود، شرکت در این رقابت‌ها را هم به دلیل ادامه تعلیقش از دست داد.

ناگفته‌های مختاری از کشتی جنجالی با حریف ترک: کارشان زشت بود/ روی پله‌ها هُلم دادند

 

این کشتی‌گیر در جام وهبی‎‌امره ترکیه بعد از غلبه بر امین کاویانی‌نژاد که دور قبلی امیر عبدی را برده بود، در نیمه نهایی مقابل حریفی از ترکیه قرار گرفت که این مبارزه با زد و خورد همراه شد.

از سوی میزبان رقابت‌ها، مختاری و کشتی‌گیر ترک دیسکالیفه شده و هر دو حضور در مرحله بعدی را از دست دادند و بین کشتی‌گیرانی که مغلوب این دو نفر شده بودند، مبارزه برگزار شد تا در نهایت کاویانی‌نژاد قهرمان این رقابت‌ها شود.

در حالی که عنوان شده بود این کشتی‌گیر از سوی اتحادیه جهانی با محرومیت مواجه خواهد شد، این اتفاق تاکنون رخ نداده است، اما مختاری بلافاصله از سوی فدراسیون کشتی تعلیق شده و به این ترتیب بازنده‌های او که به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم کاویانی‌نژاد و عبدی بودند، به مسابقات گزینشی قاره‌ای و قهرمانی آسیا اعزام شدند.

مختاری با وجودی که امید داشت تعلیقش به اتمام رسیده و بتواند بار دیگر وارد چرخه انتخابی وزن 77 کیلوگرم شود، اما اجازه شرکت در جام تختی را هم نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • چهارمین سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ به یونس امامی رسید
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد