Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرنگونی یک فروند هواپیمای روسی بر فراز سوریه و پیامدهای آن ، نامزدی برهم صالح از سوی حزب میهنی کردستان عراق برای ریاست جمهوری و نیز هشدار سید حسن نصرالله به رژیم صهیونیستی از مهم ترین اخبار مهم غرب آسیا طی ۷۲ ساعت گذشته بوده است ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنگنده های رژیم صهیونیستی این هفته مناطقی  را  در سوریه  بمباران  کردند و همزمان با آن  موشک هایی  از دریای مدیترانه  به سمت سواحل  سوریه  شلیک شد  که  گفته می شود از  یک ناو فرانسوی شلیک شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در جریان  این  تهاجم  یک  فروند هوایپمای  روسیه  سرنگون  شد  و مناطقی  در  نزدیکی  پایگاه هوایی " حمیمیم "  روسیه  در لاذقیه هدف  قرار گرفت.

در این باره بیشتر بخوانید: 

سرنگونی هواپیمای روسیه برخورد مسکو با حملات اسرائیل به سوریه را تغییر می‌دهد؟" اهداف حمله به روسیه در خاک سوریه" تحلیلگران ارشد غرب آسیا چه می‌گویند؟سرنگونی هواپیمای روسیه چه تاثیری بر مناسبات مسکو و تل‌آویو دارد؟واکنش روسیه به سرنگونی جنگنده‌اش توسط اسرائیل چگونه خواهد بود؟واکنش بشار اسد به سرنگونی جنگنده روس

از دیگر خبرهای مهم دیگر طی سه روز گذشته انتخاب برهم صالح در رقابت با عبداللطیف رشید به عنوان نامزد اتحادیه میهنی کردستان عراق برای تصدی ریاست جمهوری بود. 

در این باره بیشتر بخوانید:

«برهم صالح» نامزد نهایی اتحادیه میهنی برای ریاست‌جمهوری عراق شدحمایت ائتلاف البناء از نامزدی برهم صالح برای ریاست جمهوریگزارش تسنیم|برهم صالح و بازگشت به اتحادیه میهنی با طعم ریاست جمهوری / بارزانی موافق نیست!

هشدار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم روز عاشورای حسینی(ع) به رژیم صهیونیستی درباره جنگ افروزی جدید در منطقه و علیه لبنان از دیگر اخبار مهم غرب آسیا است که بازتاب زیادی در رسانه های منطقه داشته است به طوری که واکنش سران صهیونیست را به همراه داشته است.

هشدار نصرالله به اسرائیل: جنگی به راه بیاندازید سرنوشتی نامعلوم در انتظارتان است/ لینک سخنرانی

سخنرانی نصرالله در شب عاشورای حسینی/ لینک سخنرانی

واکنش ها به سخنان نصرالله؛ در این رابطه بیشتر بخوانید:

رسانه‌های صهیونیستی: باید سخنان سیدحسن نصرالله را جدی بگیریم

واکنش نتانیاهو به سخنان نصرالله

****اخبار مهم دیگر غرب آسیا را در لینک های زیر ببنید**** 

موفقیت طرح امنیتی ویژه مراسم ماه محرم /الحشد الشعبی 60 درصد مسئولیت تامین امنیت را برعهده داشت/ لینک حضور 40 هزار زائر کشورهای اسلامی در کربلای معلی/ لینکسایت عراقی: وزارت خارجه عراق سفیر خود در تهران را فراخواند/لینکراهپیمایی با شکوه یمنی‌ها در روز عاشورا + تصاویر/لینکطنین فریاد "هیهات من الذله" در خیابان‌های صعده در روز عاشورا​​​​​​​رهبر انصارالله: در کنار مقاومت و فلسطین می‌ایستیم‎راهپیمایی و اقامه نماز بحرینی‌ها در شب عاشورا + تصاویربرگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در عماننشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع انسانی در یمنتنش در ائتلاف سعودیبازداشت عامل حمله تروریستی به سفارت ایران در اردوگاه عین‌الحلوه3 نشست سری در ابوظبیمنافقین از عربستان چند تُن طلا گرفتندآزادی عمل کامل اسرائیل در فروش کالا به رژیم‌های عربی R36442/P36442/S8,90/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی

پلیس فتا تهران بزرگ اعلام کرد: هر پیام دریافتی حاوی لینک از شماره‌های شخصی یا پیام‌رسان‌های موبایلی با موضوع دریافت یارانه معیشتی به قصد کلاهبرداری و سرقت از حساب شماست.

در صورت دریافت چنین پیامکی، از باز کردن لینک خودداری کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد | زلزله الاقصی متوقف نخواهد شد، اگر...
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل