Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:07:48 GMT

احتمال دارد هر لحظه بخشی از تهران فرونشست کند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۸۱۱

احتمال دارد هر لحظه بخشی از تهران فرونشست کند

افشین حبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که تنهاچاره حفره‌های زیر زمین در تهران اسکن  مستمر خیابان‌های اصلی و فرعی تهران است گفت :  اکنون دستگاه‌های ثابت اسکن در شهر تهران وجود دارد اما این دستگاه‌ها نیاز ما را برطرف نمی‌کند، زیرا باید به وسیله اسکن متحرک نقاط بحرانی و خطرآفرین شهر به صورت مستمر پایش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: متاسفانه دستگاه‌های متحرک برای اسکن شهر تهران وجود ندارد و از ماه‌ها پیش برای خرید این دستگاه‌ها اقدام شده اما هنوز خریداری نشده است و بارها هم در این باره تذکر داده‌ایم.

وی تأکید کرد: تا زمانی که این دستگاه‌ها خریداری نشود همچنان مشکل فرونشست زمین برای شهر تهران وجود دارد و احتمال دارد که هر لحظه بخشی از زمین فرونشست کند که این موضوع برای شهر تهران خطرناک است.

افشین حبیب‌زاده چندی پیش در هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و ایجاد فروچاله‌ها مواجه است و هر چند وقت یک بار نمونه‌ای از این مساله در نقطه‌ای از شهر از جمله در اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر رخ می‌دهد. فرونشست زمین و فروچاله‌ها امکان تبدیل شدن به بحران را دارند.

وی به معاونت فنی عمرانی شهرداری تذکر داد و افزود: این موضوع با امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و باید در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 4407990 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: افشین حبیب زاده شورای شهر تهران فرونشست زمین شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ماه محرم ترافیک وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور سرهنگ نادر رحمانی محسن هاشمی سازمان محیط زیست شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه شرکت مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان

تا به حال با خودتون فکر کردید گرم‌ترین نقطه کره زمین کجا قرار داره اینجا ایران است جایی در مجاورت کویر لوت و نزدیک شهر کرمان و گرمترین نقطه زمین است .

     

    به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078396 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • فاضلاب خانگی عامل ریزش قنات‌ و فرونشست زمین در یزد است
  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند