Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کلاهبرداری ۲۲ میلیاردی شرکت‌های ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد: این هزینه‌ها به مردم بازگردانده می‌شود.

به گزارش ایسنا، خدمات قابل ارائه در بستر تلفن همراه، خدمات ارزش افزوده ( Value Added Services ) یا به اختصار VAS نامیده می‌شوند. اما پیامک‌های ارزش افزوده که ممکن است برای کاربر هزینه‌های زیادی داشته باشد، در برهه‌ای از زمان موجب نارضایتی کاربران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل محمدجواد آذری جهرمی پیش از این در واکنش به این نارضایتی‌ها عنوان کرده بود که به یک پرونده بزرگ تخلف در ارزش افزوده رسیده‌ایم. برای ما شفاف است که تخلفاتی صورت گرفته و وقتی کل پرونده به سرانجام رسید اعلام می‌کنیم. یک باندی در حوزه ارزش افزوده وجود دارد که اختاپوسی است و گزارش آن را به مردم می‌دهیم.

در این راستا جهرمی امروز در صفحه توییتر خود اعلام کرد: بررسی پرونده یک کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده ⁩ به پایان رسید.

وی‌ درباره کلاهبرداری‌های صورت‌گرفته، اظهار کرد: برخی از شرکت‌های ارزش افزوده در پنج ماه اخیر حدود ۲۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده‌اند که خواسته‌ام وجوه اخاذی‌ شده را ظرف ۱۰ روز به مشترکین باز گردانند و پرونده برای سیر قضایی به دادستانی ارسال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش قدس خراسان به نقل از شهرداری مشهد، قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: مبلغ ۷هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال ارزش‌افزوده مربوط به سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی و با تعامل مشترک با اداره امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی مسترد شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین مدارک و مستندات استرداد ارزش‌افزوده مرتبط با سال ۱۴۰۱ نیز به سازمان امور مالیاتی ارائه‌شده و اکنون این اسناد و مدارک در حال رسیدگی است.

وی افزود: در حسابرسی‌های انجام‌شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی، بدهی شهرداری بابت ۱۰ سال گذشته، مبلغ پنج هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال اعلام شد که با تنظیم لایحه از سوی اداره کل امور مالی شهرداری، مبلغ ۹۱۷ میلیارد ریال در هیئت بدوی از بدهی اولیه کسر شد.

زوکی‌نژاد گفت: همچنین با پیگیری انجام‌شده و ارائه لایحه برای هیأت تجدیدنظر و برگزاری ۵۷ جلسه در مدت ۲۳ ماه با کارشناسان اداره کل تأمین اجتماعی و ارائه اسناد و مدارک و توجیه کارشناسان تأمین اجتماعی، طبق رأی هیأت تجدیدنظر، مبلغ ۴هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال از بدهی کسر و مجموع بدهی شهرداری در حوزه بیمه به ۹۲۰ میلیارد ریال کاهش پیدا کرد.
 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده