Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@14:47:35 GMT

سفر روحانی به نیویورک چقدر آب می خورد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۹۶۲

سفر روحانی به نیویورک چقدر آب می خورد؟

به گزارش پارس نیوز، 

بهمن حسین‌پور، معاون تشریفات رئیس‌جمهور، با تکذیب هزینه 2 میلیون دلاری سفر رئیس‌جمهوری به نیویورک برای شرکت در مجمع سالیانه سازمان ملل متحد و همراهی 100 نفر در هیئت همراه روحانی گفت: همانطور که قبلا بارها اعلام شده است رئیس جمهوری در صرفه‌جویی هزینه‌های سفرهای داخلی و خارجی اعضای دولت و به خصوص سفرهای مربوط به شخص وی مصر بوده و با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در سفر امسال نیز هیئت رسمی همراه وی 6 نفر بوده و همراهان رئیس‌جمهوری شامل تیم حفاظت، تشریفات و رسانه‌ای به میزان کمتر از یک چهارم همراهان رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم است.
 
حسین‌پور با غیرواقعی خواندن هزینه 2 میلیون دلاری اعلام شده از سوی این نماینده، تاکید کرد: بنا بر رویه هر ساله؛ طبق دستور موکد رئیس‌جمهور هزینه‌های سفر در پایین‌ترین میزان و با حداکثر صرفه جویی صورت می‌پذیرد.
 
وی تصریح کرد: قطعا معاونت حقوقی رئیس جمهوری پیگیری‌های حقوقی را درخصوص این اظهارات کذب دنبال خواهد کرد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیویورک سازمان ملل متحد دولت مصر صرفه جویی دولت سازمان ملل متحد صرفه جویی معاون نیویورک پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی داشته باشد و به جهان عرضه کند.

رئیس جمهور افزود: این نمایشگاه نشان‌دهنده آن چیزی است که به دست جوانان عزیزمان در این کشور رقم خورده و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است و این رویداد بزرگ تجاری و اقتصادی نشان‌دهنده آن است که ما توانسته ایم و باز نیز می‌توانیم.

در حال تکمیل

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)