Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:40:49 GMT

فراخوان مسابقه "چرا امام حسین تنها ماند؟ "

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۹۹۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: این مسابقه به مناسبت ماه محرم و به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر تا ۵ مهر به پایگاه اینترنتی http://www.shahecheragh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ir/mosabeghat مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما فراخوان مسابقه امام حسین شاهچراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!

مهاجم تیم تراکتور در ابتدای صحبت های خود گفت: بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه زحماتمان را گرفتیم،همه بازیکنان تلاش کردند و زحمت خودشان را کشیدند و این 3 امتیاز عیدی ما به هواداران بود.بعد از فوت همسر آقای زنوزی هم قسم شده بودیم که این مسابقه را ببریم، این سه امتیاز را به آقای زنوزی و روح همسر ایشان تقدیم می‌کنیم.

او در ادامه افزود: با تمرین هایی که انجام دادم توانستم به ترکیب اصلی تراکتور برسم و همه تمرکزم روی قهرمانی تراکتور است، در این جا خوشحالم و همه چیز میزان هستش و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم و هنوز تصمیمی برای آینده ندارم.

حسین‌زاده نسبت به شرایط قهرمانی تراکتور اظهار نظر کرد و گفت: قهرمانی در لیگ سخت تر شده اما دور از دسترس نیست، ما هنوز 10 بازی دیگر داریم و بازی‌هایی با مدعیان لیگ داریم، هواداران مطمئن باشند که همه تلاشمان را می‌کنیم.

حسین زاده درباره بازی سختی که بعد از تعطیلات مقابل سپاهان برگزار می‌کنند اظهار داشت: از لحاظ جدول خیلی بازی مهمی است، ما تمام تمرکزمان را برای این مسابقه می‌گذاریم ولی در حال حاضر به تعطیلات می‌رویم و وقتی بازگردیم برای این مسابقه آماده می‌شویم، البته فاصله ای که ایجاد می‌شود می‌تواند کیفیت مسابقه را کاهش می‌دهد.

ستاره تیم تراکتور درباره شرایطش در سال گذشته عنوان کرد: راضی هستم، تمام تلاشم را کردم و هر اتفاقی افتاده نمی‌توانم جلوی آن را بگیرم، میخواستم در هر مسابقه بهترین خودم باشم و تلاشم را کردم.

او در انتها درباره دعوت به تیم ملی گفت: نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد و امیدوارم مورد توجه آقای قلعه نویی قرار بگیرم.

دیگر خبرها

  • فراخوان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» منتشر شد
  • غلامپور و سیدحسین در جشن کلین‌شیت(عکس)
  • حسین‌زاده: در تراکتور همه چیز میزان است!
  • مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  • فراخوان پرسپولیسی ها برای آخرین بازی سال؛ 21 هزار بلیت باقی مانده
  • فراخوان پرسپولیسی‌ها برای آخرین بازی سال
  • فراخوان مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا»
  • اهدای تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل
  • اهدا تسبیح تربت امام حسین(ع) به خواننده کره‌ای در برنامه محفل