Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خبر‌ها از استان نینوا در شمال غرب عراق حاکیست، نیرو‌های تیپ ۲۹ بسیج مردمی عراق در یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از هسته‌های خاموش داعش را در حومه غربی شهر موصل شناسایی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، خبر‌ها از استان نینوا در شمال غرب عراق حاکیست، نیرو‌های تیپ ۲۹ بسیج مردمی در یک عملیات دقیق موفق شدند گروهی از هسته‌های خاموش داعش را در حومه غربی شهر موصل شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی داعش درصدد بودند به روستای «تل قصب» در حومه غربی شهر موصل نفوذ کنند، اما آنان در کمین نیرو‌های بسیج مردمی گرفتار شدند و ضربات مهلکی را متحمل شدند.

یک منبع میدانی به جزئیات عملیات در این محور اشاره کرد و گفت: نیرو‌های بسیج مردمی در ابتدا اجازه دادند تروریست‌ها به منطقه پیش بینی شده برای اجرای کمین نزدیک شوند و در ادامه حملات غافلگیرانه خود را در این محور انجام دادند.

این منبع میدانی افزود: نیرو‌های بسیج مردمی پس از درگیر‌های سنگین توانستند عملیات نفوذ به روستای «تل قصب» را به طور کامل دفع کنند و ۱۵ تن از عناصر تروریستی را از پای درآورند.

به گزارش میزان، عناصر تروریستی داعش پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین و ترک اجساد همرزمان خود به سمت مناطق حومه متواری شدند؛ گروهی از نیرو‌های بسیج مردمی عراق برای شناسایی هسته‌های خاموش داعش به اطراف روستای «تل قصب» اعزام شدند.

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های داعش در تلاش بودند با اشغال روستای راهبردی تل قصب به شهر موصل نفوذ کنند که با هوشیاری و واکنش قاطع نیرو‌های بسیج مردمی روبه رو شدند و ناکام ماندند.

روستای «تل قصب» دروازه غربی ورودی به شهر موصل محسوب می‌شود و همین مسئله اهمیت این منطقه را چند برابر کرده است؛ براساس اطلاعات به دست آمده، هسته‌های خاموش داعش از غرب و مرکز استان نینوا به نزدیکی روستای «تل قصب» اعزام شده بودند.

به گزارش میزان، بخش‌های مرکزی، جنوبی، جنوب غربی و غرب استان نینوا همچنان به هسته‌های خاموش داعش آلوده هستند و بیابانی بودن مناطق زمینه بقای آن را در این محور فراهم کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موصل داعش عراق حشد الشعبی شکست داعش نیروهای بسیج مردمی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره فرهنگی و هنری وعده صادق به شکرانه‌ی اجرای عملیات موفقیت آمیز وعده صادق و تجلیل از نیرو‌های مسلح کشورمان با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان در کوهدشت برگزارشد.

در این جشنواره مردمی، حاضران با خلق آثار هنری و پیام نوشتاری، جنایات رژیم کودک کش صهیونیست علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه را محکوم و از عملیات تنبیهی وعده صادق نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد