Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - مدال نوشت: حسین ماهینی گفت: تیمی داریم که با همه وجود می‌جنگد و با وجود همه بی‌پولی‌ها، بی‌بازیکنی‌ها و ضربه خوردن از خودی و غیرخودی برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم.

حسین ماهینی دفاع راست و کاپیتان دوم تیم پرسپولبس در خصوص آخرین وضعیت تیم، مصدومیتی که به آن دچار شده، بازی با السد قطر و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند و باید مقابل آنها روسفید می‌شدیم به همین دلیل همه بازیکنان هر چه در توان داشتند گذاشتند تا بتوانیم الدحیل را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*خوشبختانه بازیکنان تیم ما هم در این دو، سه سال تجربه لازم را برای رقابت با تیم‌های متمول و قدرتمند آسیایی دارند و می‌توانم بگویم تیمی داریم که با وجود همه بی‌پولی‌ها، بی‌بازیکنی‌ها و ضربه خوردن‌ها از خودی و غیرخودی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و تاریخ‌ساز شویم. الان هم می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم و به فینال قهرمانان آسیا برویم تا انشاءالله قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم.

*وضعیت تیم ما را همه می‌دانند در دو پنجره اخیر بازیکنی جذب نکردیم و چند بازیکن تأثیرگذار و مهم هم از جمع ما جدا شدند از طرفی محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا هم غایب هستند و محرومیت آنها کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد اما با وجود یک مربی مثل برانکو و حضور بازیکنان باغیرت می‌توانیم هر ناممکنی را ممکن کنیم.

*به نظرم صعود به فینال آسیا بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است من در کنفرانس خبری قبل از بازی با الدحیل گفتم که تیم ما کلی مصدوم دارد و اکثر بچه‌ها با درد بازی می‌کنند واقعاً شرایط ما شرایط عجیبی است. سیدجلال از ناحیه همسترینگ، انصاری از ناحیه کشاله، نوراللهی از ناحیه مچ، کمال از ناحیه کتف، بشار از ناحیه پا، من از ناحیه پا و شجاع خلیل‌زاده از ناحیه گردن مصدوم هستیم و با این شرایط برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. شجاع دو ماه است که با گردن درد بازی می‌کند و اصلاً نباید در این شرایط به میدان برود اما کمبود بازیکن داریم و در این شرایط بازیکنان به میدان می‌روند. متأسفانه اکثر بچه‌ها مصدوم هستند و نمی‌توانند با شرایط صد درصد بازی کنند. موفقیت در این شرایط معجزه است و من دست همبازیانم را می‌بوسم که در این شرایط سخت بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند.

*امسال شرایط ویژه‌ای داریم و باید هر 5 روز یکبار بازی کنیم و هر کدام از بازیکنان یک بازیکن ارزشمند به حساب می‌آیند که نبود یک نفر از آنها هم می‌تواند باعث لطمه خوردن باشد ما مشکلی برای بازی با استقلال نداریم همانطور که هیچ مشکلی برای انجام سوپرجام نداشتیم و آماده بازی بودیم اما استقلال برای حضور در سوپرجام نشد. ما همیشه تابع مقررات هستیم و با همه وجود در دربی حاضر می‌شویم تا بعد از آن به مصاف السد قطر برویم. بازی‌های بسیار سختی پیش‌روی ما است اما امیدوارم از همه آنها سربلند خارج شویم.

 

254 41

کلید واژه‌ها : حسین ماهینی - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسین ماهینی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، عنوان کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد» گفت: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد، اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد، عنوان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می‌کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان عنوان کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟