Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:04:15 GMT

واکنش عجیب رییس الهلال به تعویض خریبین

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۶۱۵۷

واکنش عجیب رییس الهلال به تعویض خریبین

مدیر جدید الهلال، برخلاف سامی الجابر علاقه ای به فروش عمر خریبین ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دقیقه 71 عمر خریبین به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و این تعویض در حالی رقم خورد که محمد بن فیصل مدیر جدید این باشگاه در این هنگام با سوت زدن اقدام به تشویق عمر خریبین کرد؛ بازیکنی که حالا دچار افت شده و حتی قرار است از زمستان راهی تیمی از لیگ مصر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باتوجه به خرید گومیس فرانسوی، عمرخریبین این فصل فرصت چندانی برای نمایش توانایی هایش به دست نیاورده. بهترین بازیکن آسیا در سال 2017 و آقای گل دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا پس از یک مصدومیت نابهنگام، نتوانست شرایط قبلی را بازیابد و با افت نسبی مواجه شد، تا جایی که هنوز نتوانسته نخستین گلش در فصل جدید لیگ  عربستان را به ثمر برساند.

 

 

مدیر قبلی باشگاه الهلال یعنی سامی الجابر، تصمیم گرفت عمر خریبین را به باشگاه پیرامیدز مصر قرض بدهد تا این بازیکن فرصت بیشتری برای نمایش توانایی هایش داشته باشد و همچنین باشگاه الهلال بتواند هر زمان که خواست او را به تیم بازگرداند. اما تصمیم مدیر جدید باشگاه الهلال چیزی غیر از این است، بین فیصل که علاقه زیادی به مهاجم سوریه ای الهلال دارد در این مدت بارها حمایتش را از این بازیکن نشان داده و ثابت کرده که دوست ندارد در ژانویه عمر را بفروشد. ولی پیش تر باشگاه الهلال به صورت رسمی خبر انتقال 6 ماهه این بازیکن را از ژانویه 2019 اعلام کرد و سامی الجابر او را به پیرامیدز، تیمی که تحت نظر ترکی آل شیخ وزارت ورزش عربستان است، به صورت 6 ماهه فروخت.

 

پس از بازی شب گذشته، عمرخریبین صحبت دو پهلویی درباره آینده اش انجام داد و به نوعی گفت که مشخص نیست راهی لیگ مصر بشود یا خیر. خسوس سرمربی پرتغالی الهلال نشان داده علاقه چندانی به این مهاجم گلزن و توانمند ندارد اما باتوجه به پیشینه تصمیمات مدیریتی در فوتبال عربستان، امکان دارد حتی یک سرمربی قربانی علاقه مدیر باشگاه به یک بازیکن شود.

 

عربستان الهلال عربستان عمر الخریبین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان عمر الخریبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض

سرمربی تیم فوتبال رم بابت گلزنی مهاجم ایرانی تیمش از او تمجید و آرزو کرد روند خوب سردار آزمون ادامه دار باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌ فوتبال رم شب گذشته در هفته سی و سوم سری آ رو در روی بولونیا قرار گرفت که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم که از دقیقه ۵۲ وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۶ توانست تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند.

دانیله دروسی سرمربی رم در خصوص عملکرد آزمون در این بازی اظهار داشت: سردار به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و لزومی نداشت که از ابتدا در زمین حضور داشته باشد. از گلزنی او خوشحال هستم و عملکرد خوب او برای ما مهم است. امیدوارم روند خوب آزمون ادامه دار باشد، همانطور که تامی آبراهام یک بازیکن مهم برای رم به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که رم با این شکست ۵۵ امتیازی و در رده پنجم جدول سری آ باقی ماند. گرگ‌ها بعداز حذف میلان، در نیمه‌نهایی لیگ اروپا هستند و به فتح این جام اروپایی دل بسته‌اند.

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس