Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه دامپزشکی بجستان از نظارت بهداشتی روزانه و مستمر بر خودروهای حمل فراورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آذری در گفتگو با بجستان نیوز، از نظارت بهداشتی روزانه و مستمر بر خودروهای حمل فراورده های خام دامی به خصوص مرغ تازه در بجستان خبر داد و گفت: کارشناسان حوزه نظارت، به صورت روزانه خودروهای یخچال دار حمل گوشت مرغ را بازدید، فک پلمپ و در صورت عدم مشکل بهداشتی و تامین برودت نگه داری محموله اجازه توزیع در مراکز مجاز می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شبکه دامپزشکی بجستان خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای حمل فراورده های خام دامی و طیور بایستی دارای مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه ای از مبدأ باشند، در غیر این صورت خودرو برابر ضوابط سازمانی به شهرستان مبدأ برگشت داده می شود.

 

وی تصریح کرد: در مجوز قرنطینه ای بهداشتی صادر شده، اطلاعاتی از جمله وزن محموله، موارد بارگیری شده و نوع فراورده ثبت می شود.

انتهای پیام/                                    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،باقر مهرعلیلو گفت: این بازدید با هدف کنترل و نظارت و ساماندهی مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک انجام گرفت.

وی افزود: در این بازدید مواردی ازجمله کالیبراسیون تجهیزات آزمون، کنترل حضور مستمر مدیر فنی مرکز، کنترل عملکرد تجهیزات آزمون‌ها و تجهیزات ایمنی موجود مورد بررسی قرار گرفت.

مهرعلیلو بیان کرد: بازدید از مراکز معاینه فنی خودرو‌ها بمنظور نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز، رفع نواقص و ساماندهی مراکز و تردد ایمن ناوگان حمل و نقل انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه