Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس نیومایر در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور نداشت. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر نساجی مازندران ساعت 10:30 امروز (جمعه) در زمین مجموعه صنایع دفاع و پشت درهای بسته برگزار شد.

* وینفرد شفر و دستیارانش 20 دقیقه جلسه فنی برای بازیکنان برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* میگوئل کولی مربی جامائیکایی استقلال که چند روزی در مرخصی به سر می‌برد، در تمرین امروز حاضر بود.

* بعد از پاسکاری ساده و ترکیبی، شفر دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و تاکتیک‌های مد نظرش در دفاع و حمله را به بازیکنان گوشزد کرد. در ادامه بازیکنان به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

*  فرشید اسماعیلی و محسن کریمی به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* مارکوس نیومایر هافبک آلمانی به دلیل سرماخوردگی در تمرین حضور نداشت. این بازیکن دیدار برگشت برابر السد قطر را از دست داده بود و به دلیل سرماخوردگی شدید در تمرینات روزهای اخیر شرکت نکرد، به همین دلیل نمی‌تواند استقلال را برابر نساجی همراهی کند.

به گزارش تسنیم، دیدار نساجی - استقلال، ساعت 18:45 فردا (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015150/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی در هفته‌های گذشته یکی از بهترین بازیکن استقلال بوده که با فرم ایده آلی که داشته و تاثیرگذاری در گل‌های این تیم نقش ویژه‌ای در پیروزی‌های اخیر و ادامه صدرنشینی داشته است.

جلالی در 5 بازی اخیر 4 پاس گل ارسال کرده و با حضور مداوم در حملات و کم اشتباه بودن در خط دفاعی توانسته خیال نکونام را از سمت چپ این تیم راحت کند و نکونام از توانایی‌های این بازیکن در تاکتیک تیمی استفاده کند.

در جریان تمرین استقلال ابوالفضل جلالی با انگیزه خاصی حضور پیدا کرده بود و پرتلاش، جسور و مانند یک مسابقه جدی به تمرین می‌پرداخت و این موضوع در بقیه بازیکنان استقلال هم دیده می‌شد و همین باعث شده بود تا جدیت خاصی در روند تمرین تاکتیکی این تیم ایجاد شود و نکونام در کنار شاگردانش به تمرین می‌پرداخت و در صحنه‌ای ابوالفضل جلالی روی زمین افتاده بود و نکونام با بلند کردن این بازیکن صحنه جالبی را رقم زد.

جواد نکونام با حمایت از بازیکنانش به محبوبیت خاصی در بین بازیکنان این تیم دست پیدا کرد و با تصویری که در تمرین این تیم ثبت شد استعاره جالبی از نیاز استقلال و نکونام در هفته‌های پایانی به این چپ پای استقلال بود، نکونام با توجه به سیستم 2-5-3 ای که به میدان می‌رود به بازیکنان کناری آماده و سرحال نیاز دارد تا روند هجومی آنها سر و شکل بگیرد و او در استقلال حردانی و جلالی آماده را در اختیار دارد، او خوش‌شانس است که در هفته‌های پایانی دو بازیکن کلیدی‌ تیمش در بهترین فرم قرار دارند.

جلالی با 9 پاس گل در صدر گلسازترین بازیکنان لیگ قرار دارد و در بازی با ذوب آهن به دنبال دو رقمی کردن پاس گل‌های خود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)