Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی کلاسیک بانوان کشورمان با حمایت اسپانسر ویژه خود، در رقابت‌های بین‌المللی لبنان شرکت می‌کند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری ورزش زنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط فدراسیون کشتی، با راه‌اندازی «کشتی کلاسیک بانوان» از سوی فدراسیون کشتی و قرار گرفتن آن در بین رشته‌های رسمی اتحادیه جهانی کشتی کشتی‌گیران بانوان کشورمان، برای شرکت در نخستین مسابقه رسمی خود، امشب (جمعه) راهی تورنمنت بین‌المللی لبنان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تورنمنت، اولین مسابقه بین المللی «کشتی کلاسیک بانوان» زیر نظر اتحادیه جهانی است که پیش‌بینی می‌شود با حضور بانوان حداقل 10 کشور دنیا در لبنان برگزار شود و با توجه به نوپا بودن این شیوه از کشتی بانوان که مطابق ضوابط داوری و نوع پوشش خاص خود برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد حضور نمایندگان سایر کشورها از جمله قرقیزستان، عراق، ایتالیا، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، ارمنستان، گرجستان، لبنان، و... احتمالا برخی کشورهای دیگر، برای شناخت نسبت به ویژگی‌های این شیوه از کشتی بانوان باشد.  

از طرف دیگر به لحاظ شرایط خاص اقتصادی کشور که عملا امکان اعزام تیم‌ها به مسابقات بین‌المللی را به دلیل  هزینه‌های پیش‌بینی نشده و سنگین ارز، بلیت و سایر تدارکات مرتبط مختل کرده است، با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، تیم کشتی کلاسیک بانوان، با حمایت اسپانسری ویژه، که تمامی هزینه‌های اعزام تیم را برعهده گرفته است، در تورنمنت بین‌المللی لبنان که روز اول مهرماه و با حضور کشتی گیران 10 کشور دنیا در بیروت برگزار می شود، شرکت می‌کند.

ترکیب تیم بانوان در این رقابت‌ها به شرح زیر است: 

50 کیلوگرم: فاطمه محمدی، 55 کیلوگرم: زهرا یزدانی، 60 کیلوگرم: فاطمه نیکبخت، 65 کیلوگرم: میمنت قاسم آبادی، 70 کیلوگرم: کوثر لفته‌زاده، 75 کیلوگرم: معصومه خانلر، مربی: سیده مریم حسینی، پزشک: الهه زارعی، داوران: مریم ارم آبادی- فاطمه کدخدازاده، سرپرست: معصومه بابایی، نایب رئیس بانوان: مریم منظمی.

انتهای پیام/ 

R39383/P1015135/S3,29,32/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد