Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@15:23:47 GMT

آمادگی 100 درصدی پلیس راه استان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۶۷۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس پلیس راه استان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار صدا و سیما گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس و پایان سفر های تابستانه افزایش حجم تردد خودروها در محور های مواصلاتی اصفهان برای امروز و فردا پیش بینی می شود.
سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه پلیس راه اصفهان برای خدمت رسانی در آخرین روزهای فصل تابستان با تمامی نیرو ها در آماده باش 100 در صدی قرار دارد، افزود: سفر های مردم در روز های تاسوعا و عاشورا به روستا و شهر های کوچک هم بر ترافیک محور ها اثر گذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه دیروز محور های مواصلاتی اصفهان موج کوچکی از ترافیک را شاهد بود، افزود: پیش بینی کرد همچون سال های گذشته امروز و فردا محور های شمالی (آران و بیدگل،کاشان، نطنز، میمه و شاهین شهر) و غربی (نجف آباد، تیران و کرون، داران) با ترافیک بیشتری روبرو باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما اصفهان پلیس راه آماده باش پورقیصری پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «حمید بادرستانی» گفت: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، افزایش ۶۲ درصدی تولید، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در این نیروگاه را شاهد بودیم.

وی افزود: واحد‌های گازی نیروگاه ری بعد از پشت سر گذاشتن تعمیرات دوره‌ای، آمادگی مطلوبی برای پیک پیش رو در سال ۱۴۰۳ دارند. یک واحد حادثه دیده ۳۲ مگاواتی آسک که به‌صورت غیرمترقبه از مدار خارج شده است، بی وقفه و به‌صورت جهادی در حال تعمیر و بازسازی است و متخصصان نیروگاه در تلاش برای رساندن به موقع این واحد برای پیک تابستان هستند.

مدیرعامل نیروگاه ری با بیان اینکه پایش وضعیت واحد‌های تولید انرژی با جدیت در حال انجام است، گفت: حفظ سطح آمادگی واحد‌های تولیدی این نیروگاه برای تابستان از مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد