Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با شکایت زوجه علیه شوهرش مبنی بر ترک منزل، ترک نفقه، مشارالیه به هفته‌ای دو روز در مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رشت در تیمار و آموزش و نگهداری بیماران زیر نظر مسئولین مرکز به مدت سه ماه مکلف شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حکم تیمار بیماران در مرکز معلولین وسالمندان به عنوان مجازات جایگزین حبس توسط قاضی مهرانی رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری ۲ رشت صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرانی در تبیین جزئیات پرونده گفت: پس از سه سال زندگی مشترک با شکایت زوجه علیه شوهرش مبنی بر ترک نفقه، پرونده قضایی تشکیل شد.


رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری ۲ رشت اعمال مجازات جایگزین حبس برای محکوم این پرونده را به شرح ذیل اعلام نمود: مشارالیه موظف است هفته‌ای دو روز در مرکز نگهداری معلولین و سالمندان رشت در تیمار و آموزش و نگهداری بیماران زیر نظر مسئولین مرکز به مدت سه ماه فعالیت نماید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جایگزین حبس دادگاه رشت کاهش جمعیت کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • چگونگی استفاده بیماران از سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه