Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:55:25 GMT

حادثه عاشورا منطق عملی چگونه زیستن است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۶۸۲۸

حادثه عاشورا منطق عملی چگونه زیستن است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته پایتخت اظهار کرد: اگر عاشورا را بشناسیم و در این مدرسه حضور پیدا کنیم، به عالی‌ترین مراتب تقوای عملی دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: اگر امنیت اعتقادی در جان انسان و جامعه شکل بگیرد و راه برای سایر حوزه‌های امنیت مانند امنیت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی هموار خواهد شد اما اگر امنیت فکری و اعتقادی شکل نگیرد سایر حوزه‌های امنیت در خطر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابوترابی با بیان اینکه  در حادثه عاشورا  امنیت اعتقادی برجسته است، تصریح کرد: امام و پیشوا نقش مهمی را در ایجاد انواع امنیت دارد و جامعه انسانی هنگامی طعم شیرین امنیت را دو حوزه‌های مختلف سیاسی دفاعی اقتصادی و اعتقادی می‌چشد که امام و الگوی صالح را انتخاب کرده باشد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: هیچ جامعه بدون شناخت امام صالح به امنیت مطلوب دست نخواهد یافت و این فریاد ماندگار عاشورا است.

وی با بیان اینکه عاشورا منطق عملی چگونه زیستن است، اظهار کرد: دین اسلام تاکید ویژه‌ای بر عمل دارد و منطق عملی قرآن بسیار قوی است و حادثه عاشورا منطق عملی اسلام است.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن


به گزارش تابناک به نقل از الجزیره، سازمان تجارت دریایی انگلیس در حساب کاربری ایکس اعلام کرد که گزارشی درباره وقوع حادثه امنیتی در فاصله  مایل دریایی در جنوب غرب عدن دریافت کرده است.

این سازمان به کشتی های تجاری توصیه کرده است که در تحرکات خود جانب احتیاط را رعایت کرده و هر نوع حادثه مشکوک را گزارش دهند

دیگر خبرها

  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • علوم نظری و عملی در حوزه شهرسازی باید به‌روزرسانی شوند
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است