Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه هندی به نقل از منابع گزارش داد که رئیس جمهور افغانستان در دیدارش با نخست وزیر هند تصریح کرده که در رفتار دولت جدید پاکستان در قبال افغانستان هیچ تغییری بوجود نیامده است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «ایندیا تودی»، در حالی که افغانستان بدترین وضعیت امنیتی خود را تجربه می‌کند سفر «اشرف غنی» رئیس جمهور افغانستان به هند بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار غنی با «نارندرا مودی» نخست وزیر پاکستان دو طرف ضمن «مثبت» خواندن همکاری راهبردی و چندجانبه کابل-دهلی درباره شرایط امنیتی افغانستان نیز گفت‌وگو کردند.

این رسانه هندی ادامه داد که منابع دولتی گزارش‌ها مبنی بر گفت‌وگوی غنی و مودی درباره دولت جدید پاکستان را نیز تایید کردند.

به گفته منابع ارزیابی اشرف غنی پس از دیدار وی با «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان این است که «هیچ تغییر قابل تشخیصی در دولت جدید پاکستان بوجود نیامده است».

اشرف غنی پس از دیدار با مودی نیز در مجلسی که توسط بنیاد هند برگزار شده بود نیز درباره اهمیت صلح با طالبان گفت: چرا صلح با طالبان مهم است؟ چون اگر با طالبان به صلح برسیم می‌توانیم بر مبارزه با تروریسم تمرکز کنیم.

رئیس جمهور افغانستان همچنین تصریح کرد: هر چقدر که این روند طول بکشد و هر اندازه در این راه خون ریخته شود طالبان بخشی از جامعه ماست؛ خارجی‌ها، اعضای داعش، این شبکه‌های بین‌المللی اینطور نیستند.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36447/S8,87,1413/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان" اخبار"هند" اخبار "افغانستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار هند اخبار افغانستان اخبار پاکستان اخبار هند اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم