Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:02:09 GMT

ماجدی: خیلی خوب شد استقلال آبرومندانه از آسیا حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۶۸۵۹

ماجدی: خیلی خوب شد استقلال آبرومندانه از آسیا حذف شد

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی و نتیجه‌ای که استقلال مقابل السد گرفت راضی کننده بود. حتی اگر چشمی مرتکب آن اشتباه نمی شد و  اخراج نمی شد چه بسا ما بازی را هم می بردیم. استقلال در این بازی حذف نشد بلکه در ورزشگاه آزادی و در جریان بازی رفت از مسابقات کنار رفت و حذف شد.

وی افزود: این بازی می توانست با یک نتیجه خیلی بد برای ما تمام شود اما خدا را شکر که آبرومندانه از آسیا حذف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست مدیریت، کادر فنی و بازیکنان درد نکند که در این روزها تلاش زیادی کردند تا حفظ آبرو شود. بازیکنان و اعضای کادر فنی ما فعل خواستن را صرف کردند و نتیجه آن را هم دیدند.

سرپرست سابق آبی پوشان در ادامه بیان داشت: وقتی در آسیا یک تیم از مرحله گروهی صعود می‌کند مدیرانش دست به تقویت آن می‌زنند اما در استقلال این اتفاق وارونه روی داد و تیم نسبت به فصل گذشته ضعیف تر شد. در واقع ما از داخل ضربه خوردیم وگرنه هیچ تیمی در آسیا نمی‌توانست استقلال را شکست دهد. ای کاش مدیریت باشگاه دو سه ماه قبل تغییر می‌کرد که اگر چنین بود قطعا الان شرایط تیم بهتر بود و به نیمه نهایی آسیا راه یافته بود.

ماجدی در خصوص ادامه کار آبی پوشان در لیگ برتر گفت: ما باید بپذیریم ظرفیت تیم همین است و باید برای جبران نقاط ضعف تا نیم فصل صبر کرد. هواداران هم باید آستانه تحمل شان را بالا ببرند و تا نیم فصل این شرایط را تحمل کنند. امیداورم در تعطیلات نیم فصل و در نقل و انتقالات زمستانی نقط ضعف این تیم برطرف شود چون با این ظرفیت نمی‌توان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده حضوری پر قدرت داشت.

کد خبر 4406616 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: السد قطر تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا میرشاد ماجدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر کشتی فرنگی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جوانان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

سعید دقیقی که به خوبی از اهمیت این بازی چه برای شمس آذر و چه آینده سرمربیگری‌اش آگاه است، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل فولاد خوزستان اکنون تمرینات تیمش را برای دیدار مقابل استقلال با انگیزه زیادی دنبال می‌کند.

شمس آذر طی دو بازی سال جدید موفق به شکست ذوب آهن و فولاد خوزستان شده است تا از نظر جایگاه جدولی نیز شرایط مناسبی از آن خود کند. با این حال این تیم اکنون باید خود را مهیای دیدار سخت مقابل صدرنشین لیگ در استادیوم آزادی کند.

شمس آذر در بازی رفت و یک دیدار تماشایی در شرایطی برابر استقلال به تساوی ۲-۲ دست یافت که یک پنالتی بحث برانگیز و اشتباه باورنکردنی خط دفاعی در آن بازی زمینه ساز دو گل استقلال شده بود تا آن‌ها کار سختی برای جبران و به تساوی کشاندن بازی داشته باشند. اکنون، اما در شرایطی که شمس آذر مقابل تیم‌های بالانشین ملوان، سپاهان، تراکتور توانسته برد‌های ارزشمندی کسب کند، چشم به این جدال و نتیجه درخشان در آن دوخته است.

سعید دقیقی نیز برخلاف شایعات و حواشی شکل گرفته، تمام تمرکز خود را روی این جدال و کسب نتیجه در این بازی حساس قرار داده و باید دید در استادیوم آزادی قادر خواهد بود نتیجه غافلگیر کننده‌ای مقابل جواد نکونام و استقلال ثبت کرده و لیگ را بیش از گذشته تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد یا خیر.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ