Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین الملل در پاسخ به سوالی در مورد تکذیب بخشی از مکالمه تلفنی رئیس پارلمان عراق با دکتر علی لاریجانی،  از سوی محمد ریکان الحلبوسی و در جریان تماس تلفنی وی با همتای آمریکایی اظهار داشت: "روابط تهران و بغداد راهبردیست و اعمال فشار های کاخ سفید به مقامات سیاسی و پارلمانی عراق نمی تواند این روابط مستحکم را تخریب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی گفت: اظهارات صریح و روشن رئیس مجلس ملی عراق در تماس تلفنی اخیر همتای ایرانی ایشان در راستای سیاست اصولی و شناخته شده ی عراق در قبال جمهوری اسلامی ایران است، البته تکذیب بخشی از محتوای این گفتگو از سوی رئیس مجلس عراق در جریان تماس با همتای آمریکایی ایشان کاملاً قابل درک است.

امیرعبدالهیان تصریح کرد: در صورت لزوم مستندات این تماس تلفنی، موجود و قابل انتشار است و اجازه داده نخواهد شد دشمنان روابط ایران و عراق و مناسبات سازنده و مثبت دو جانبه را تحت تاثیر اهداف سوءخود قرار دهند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان اظهار داشت: روابط پارلمانی تهران و بغداد در تمامی سطوح با قوت تداوم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تاکید امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی تماس تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس

محمود شمسی‌پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در فروردین ماه ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با اورژانس استان (دیسپچ) ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

مصدومیت سه نفر در تنگه جونقان

وی افزود: همچنین طی این مدت هزار و ۴۱۸ نفر از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند شدند.

شمسی‌پور اضافه کرد: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت امدادرسانی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • کدهای سفر اردوغان به عراق
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه