Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ فاطمه شیرزاد در ششمین سوگواره هنر عاشورایی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: هنرمندان با ارائه آثار هنری فاخر در این سوگواره نشان دادند که عاشق اهل بیت و دوستدار امام حسین(ع) هستند.

وی افزود: این سوگواره به همت شورا ، شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی رشت برگزار شده و در آن هنرمندان شهر با مشارکتی خستگی ناپذیر اردات قلبی خود را به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله(ع) نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شیرزاد با بیان اینکه آثار فاخری در ششمین سوگواره هنر عاشورایی ارائه شد تصریح کرد: امیدواریم با حضور هنرمندان فرهیخته که جزو سرمایه های این شهر هستند در سالهای آتی برنامه های باشکوهتری در این ایام اجرا شود. عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با تاکید بر حمایت همه جانبه از جامعه هنری رشت بیان کرد: هنرمندان شهر رشت در شرایط کنونی به حمایت و پشتیبانی مسوولان نیازمند بوده و امیدوارم به زودی و با تلاش همه مدیران مربوط فرهنگسرایی که سالهاست قول راه اندازی آن به مردم داده شده به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین جامعه شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

علیرضا نقوی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟