Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدآیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: امروز سرآغاز جریان اسارت بعد شهادت است، عمر سعد به لشکریانش گفت: این‌ها اسرای معمولی نیستند بلکه خانواده رسول الله هستند.   وی با بیان اینکه دشمنان از این اسارت اهل بیت سه هدف را دنبال می  کردندگفت : اول هدف آنها تحقیر تباری این‌ها تا فراموش کنند از چه تباری هستند ،دوم هدف  تحقیر شخص پیغمبر (ص) در برابر دیدگان است تا عظمت پیغمبر در چشم مردم تنازل یابد و سوم نمایش اسارت به شکلی که برای همه مخالفان حکومت درس عبرت شودتا دیگر کسی به مخالفت یزید بر نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 خطیب جمعه مشهد گفت: این برخورد برای استیصال و بریدن از وضع موجود بوده است. اما اسارت از نظر اهل بیت برنامه داشت و مقاومت این‌ها سبب عملی نشدن برنامه دشمن می شد

آیت الله علم الهدی  افزود: آنجه بر سرنوشت کربلا برایمان نقل شده جنبه‌های عاطفی قضیه است و سعی بر خواندن روضه و ریختن اشک است ،در حالیکه اصل جریان شکل دیگری است.

این خبر به روز رسانی می شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب،آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نعمت محسنی زرین ارشد نظامی ارتش در استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: کلمات اهل‌بیت (ع) و در ذیل آن کلام امامین انقلاب حکم نماد را دارند که راه و هدف را معرفی می‌کنند و هرچه تکرار شود تکراری نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) فرمودند ارتش و نیروهای مسلح قلعه‌هایی برای امنیت مردم هستند، گفت: ویژگی دوم ارتش در کلام امیرالمؤمنین (ع) این است که باعث زینت حاکمان است؛ ارتش در زمان طاغوت عزت دین نبود؛ ولی در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه ارتش اگر مردمی نباشد قوام نمی‌گیرد، افزود: نظر امام نسبت به ارتش قبل و بعد از انقلاب متفاوت بود، امام چون رژیم شاه را فاسد می‌دانست از ارتش می‌خواست که ضمن حفظ عزت، احترام و شرف ارتش از شاه فاصله بگیرند؛ ولی بعد از اینکه ارتش به انقلاب پیوست امام به‌شدت از ارتش حمایت کرد.

وی با بیان اینکه امام بعد از انقلاب اعلام کردند که ارتش، ارتش اسلام است و دست کودتاگران و توطئه‌گران را از ارتش قطع کردند، گفت: امام حتی در زمان مبارزه خود هم برخورد با ارتش را به مردم توصیه نکردند و این به‌خاطر فهم دینی امام بود و در ادامه به مردم توصیه کردند که قدر این ارتش را بدانید.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد، افزود: قوام ارتش به یکپارچگی و استقلالش است و باید در برابر دشمن خارجی در یک صف بایستند؛ ازاین‌رو امام فرمودند وارد امور جناحی، حزبی و جریان‌های سیاسی نشوید؛ زیرا ارتش باید فقط برای خدا کار کند و استقلال داشته باشد.

وی گفت: ویژگی دیگر ارتش از نگاه امام این است که ارتش در رژیم‌های دیگر موجب ارعاب و وحشت مردم است؛ ولی در نظام اسلامی اصلاً این‌طور نیست و حتی اگر نسبت به مردم خطایی مرتکب شود مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه ارتش اسلام آرزو می‌کند که هیچ اتفاقی نیفتد تا مجبور به دخالت شود صلح اولویت اولش است، افزود: ارتش اسلام صلح‌طلب؛ اما جنگ بلد است و این‌طور نیست که به‌خاطر صلح‌طلبی دست از رسالت خود و نظامی‌گری بردارد.

وی گفت: حرکتی که سپاه و ارتش ما انجام دادند مصداق پیام صلح‌طلبی و جنگ بلدی ارتش اسلام است؛ ولی نیروی نظامی دشمن نه صلح‌طلب است و نه جنگ بلد و مصداق آن نیز اسلحه کشیدن به روی زن‌ها و بچه‌ها و استفاده از ریز پرنده در پاسخ به حمله موشکی است.

آیت‌الله سعیدی ابراز کرد: ارتش اسلام ارتش هدایت است و شما ارتشیان برای هدایتگری آمده‌اید و علامت آن این است که ارتش اسلام قاری و حافظ قرآن دارد و به دنبال حمله به جایی نیست؛ ولی اگر بنا شد دشمن حرکتی را انجام دهد ارتش می‌داند چه‌کار باید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • تاکید بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبری در موضوع حجاب