Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو گزارش هیئت نظامی اسرائیل درباره علت سقوط هواپیمای "ایل ۲۰" در سوریه را رد کرد. ناطقان: به نقل از المیادین، مسکو گزارش هیئت نظامی اسرائیل درباره سقوط هواپیمای "ایل ۲۰" در سوریه را رد کرد و از تل‌آویو خواست تحقیقات جدیدی در این خصوص انجام دهد.

طبق گزارش هیئت نظامی اسرائیل، روسیه و سوریه هر دو مسؤول سقوط هواپیمای مذکور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش طرف روسی دستورهای نادرستی صادر کرده و در نتیجه آن هواپیمای "ایل ۲۰" در معرض پدافند موشکی سوریه قرار گرفته است.

این هیئت در گزارش خود آورده است، هواپیمای روسی پیش از اینکه مقصد خود را به سمت جنوب تغییر دهد، به جاسوسی ناوچه فرانسه می‌پرداخته است.

شامگاه دوشنبه و در جریان حمله هوایی اسرائیل به استان لاذقیه سوریه یک هواپیمای نظامی روسیه نیز با ۱۵ سرنشین سرنگون شد که بعدها مشخص شد این اقدام با برنامه‌ریزی خلبان‌های اسرائیلی و با به اشتباه کشاندن پدافند هوایی سوریه رخ داده است. منبع: ایسنا برچسب ها: روسیه ، اسرائیل ، سقوط هواپیما ، سوریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روسیه اسرائیل سقوط هواپیما سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند

فایننشال تایمز گزارش داد، سالیوان گفته که کمک جدید واشنگتن به اوکراین که اخیرا توسط آمریکا تصویب شد پیشرفت روسیه را در روزهای آتی در صحنه نبرد متوقف نمی‌کند و جلوی مسکو را نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین گفت، اوکراین به دنبال یک حمله دیگر به روسیه است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته بسته تکمیلی کمک نظامی به اوکراین را که توسط کنگره تایید شد، امضا کرد.

بر این اساس، مبلغ ۶۱ میلیارد دلار دیگر در قالب کمک نظامی به اوکراین اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسیران
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس غزه و تبادل اسیران
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد