Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:23:35 GMT

ترزا می: خود را برای شکست مذاکرات برگزیت آماده می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۷۱۶۷

ترزا می: خود را برای شکست مذاکرات برگزیت آماده می‌کنیم

نخست وزیر انگلیس گفت که کشور خود را برای شکست مذاکرات برگزیت هم آماده می‌کند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "ترزا می"، نخست وزیر انگلیس در مصاحبه ای با روزنامه اتریشی "کرونه سایتونگ"، درباره مسئله برگزیت و اینکه آیا انگلیس در این باره سرسخت باقی خواهد ماند گفت: من اطمینان دارم که ما یک راه حل مشترک را در این راستا پیدا خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله همچنین دوران ریاست دوره ای اتریش بر اتحادیه اروپا را از اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است چرا که ما باید در این دوره مسئله برگزیت را نهایی کرده و مشخص کنیم که همکاری های آینده بین انگلیس و اتحادیه اروپا چگونه باید به نظر برسد. من اطمینان دارم که ما به توافقی که برای همه رضایت بخش است دست پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: در مسئله خروج هم انگلیس می خواهد همچنین بعد از برگزیت به صورت تنگاتنگ با شرکای اروپایی خود همکاری کند. بنابراین این مسئله به آینده ما و نسل های بعدی مرتبط است. قاچاقچیان در اینترنت برای سفرهای خطرناک از طریق دریای مدیترانه تبلیغ می کنند. ما باید این شبکه ها را نابود کنیم و از این رو ما در مسیر خوبی قرار داریم.

"ترزا می" در ادامه درباره اختلافات تجاری بین اتحادیه اروپا و انگلیس درباره برگزیت نیز گفت: ما نمی خواهیم در اتحادیه گمرکی اروپا باشیم، اما پیشنهاد ما شامل یک راه برای این است که چگونه با مقررات و آداب و رسوم مناسب با کالاهای صنعتی و تولیدات کشاورزی باید برخورد کنیم تا تجارت های آسان در مرزها انجام شود.ما تنها بر یک راه تاکید داریم. راهی که در آن هیچ مرز سختی بین ایرلند و ایرلند شمالی وجود نداشته باشد و همچنین هیچ مرزی در دریای ایرلند بین ایرلند شمالی و انگلیس همانطور که اتحادیه اروپا پیشنهاد داده است وجود نداشته باشد. شمال ایرلند بخشی از بریتانیای کبیر است. این برای ما خیلی مهم است. ما اجازه هیچ توافقی را نمی دهیم که در آن ایرلند شمالی از انگلیس جدا شود.

وی در ادامه درباره دادن امتیازات ویژه به انگلیس در جریان مذاکرات نیز گفت: ما خواهان امتیازات ویژه نیستیم، اما ما می خواهیم از همه امکاناتی که برای ما در اروپا وجود دارد استفاده کنیم. تردد آزادانه کالاها که در طول سال ها وجود داشته است برای همه شرکت ها مهم است.

ترزا می در بخش دیگری از مصاحبه با این روزنامه اتریشی درباره عواقب خروج سخت و بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا نیز گفت: من همچنان عزم و اراده لازم برای دستیابی به توافقی که برای همه رضایتبخش است را می بینم. من به چنین توافقی باور دارم. اما طبیعتا ما خود را برای شکست این مذاکرات هم آماده می کنیم همانگونه که اتحادیه اروپا این کار را انجام می دهد.

 مذاکرات بین اتحادیه اروپا و لندن درباره برگزیت تحت فشار زمان قرار دارد. انگلیس می خواهد در 29 ماه مارس سال 2019 اتحادیه اروپا را ترک کند. این خروج باید از طریق یک توافق بین لندن و بروکسل که تا ماه اکتبر منعقد می شود تنظیم شود تا پارلمان ها فرصت رای گیری و ارزیابی این توافق را داشته باشند. اگر تا آن زمان هیچ توافقی شکل نگیرد انگلیس بدون توافق و به صورت نامنظم از این اتحادیه خارج می شود. چنین خروجی می تواند عواقب اقتصادی سخت و دشواری داشته باشد.

انتهای پیام/

R31356/P36439/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا مذاکرات برگزیت ترزا می اخبار "انگلیس"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا مذاکرات برگزیت ترزا می اخبار انگلیس اتحادیه اروپا مذاکرات برگزیت ترزا می اخبار انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد سرمربی فعلی بایرن مونیخ را به عنوان جانشین اریک تن‌هاخ در نظر دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در حالی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال شد که عملکرد شیاطین سرخ در این دیدار بار دیگر تردیدهایی را درباره احتمال ادامه حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم به وجود آورد.

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه گروه سرمایه‌گذاری INEOS که اخیراً 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را خریدند و به بخش فوتبال این باشگاه تسلط پیدا کردند، از روندی که شیاطین سرخ در این فصل در پیش گرفته راضی نیستند و احتمالاً به همکاری خود با این مربی هلندی در پایان فصل جاری پایان خواهند داد. حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است.

باشگاه بایرن مونیخ در اوایل اسفند ماه به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشین تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد

توخل که در زمان حضورش در چلسی، این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند، این فصل در بایرن مونیخ نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تیم تحت‌هدایت او قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هرچند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

منچستریونایتد در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی را ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد