Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلافات طرفین به نظر بسیار جدی‌تر از چیزی که پیش بینی می‌شد است.

طرفداری - فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد ندارد با برگزاری دیدار ژیرونا-بارسلونا در میامی موافقت کند.

لالیگا توانسته موافقت ژیرونا و بارسلونا برای بازی در میامی به جای کاتالونیا را جلب کند. هر دو باشگاه برای مباحث مالی حاضر شدند این سفر طولانی را به جان بخرند اما حرف آخر را فدراسیون فوتبالی می‌زند که رئيسش از مخالفان جدی این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبیالس که از پنهان کاری مشخصا نفرت دارد و این را در قضیه مذاکره لوپتگی با رئال مادرید نشان داد، عصبانی است که تباس بدون مشورت با او با یک کمپانی آمریکایی توافق نامه همکاری 15 ساله‌ای امضا کرده است. به همین دلیل هم قصد ندارد درخواست لالیگا برای صدور مجوز برگزاری این بازی در میامی را تایید کند.

رادیو کادنا کوپه امروز گزارش داده فدراسیون امروز جمعه طی نامه‌ای رسما به لالیگا اعلام خواهد کرد که قصد ندارد با این پیشنهاد موافقت کند. فدراسیون در این نامه قرار است مخالفت یوفا، فیفا و البته دولت اسپانیا - به خاطر بحث‌های استقلال طلبی کاتالان‌ها - را به عنوان یکی از دلایل اصلی این مخالفت اعلام کند. ضمن اینکه اتحادیه بازیکنان شاغل در لالیگا نیز پیشتر مخالفتش با بازی در آمریکا را اعلام کرده است.

تباس در واکنش به این نامه احتمالی به خبرنگاران می‌گوید:

این حرف‌ها سندیت ندارد. یوفا علنا هیچ حرفی در این باره نزده؛ فیفا هیچ نقشی در این قضیه ندارد و با اتحادیه بازیکنان هم در حال مذاکره هستیم. من هنوز هم باور دارم که این بازی به احتمال 90٪ در میامی برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد موج جدیدی از اختلافات میان لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال شکل گیری است. پیشتر هم از این دست اختلافات وجود داشت که در بسیاری اوقات رسیدن به یک توافق همه جانبه را غیرممکن می‌کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)