Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به نقش و جایگاه تغذیه مناسب در سلامت جسم و جان افراد، گفت: برای داشتن یک جامعه سالم و شاداب، لازم است سبک زندگی و الگوی تغذیه مناسبی داشته باشیم و در این مسیر چون کودکان در سن رشد هستند، توجه به تغذیه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر تکریم کودکان در جهت داشتن جامعه‌ای سالم تاکید کرد و افزود: میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، صرفاً به دنبال تغییر الگوی مصرف در کودکان نیست، بلکه به دنبال تکریم این عزیزان است، زیرا می‌دانیم که یک جامعه سالم و شاداب، نیازمند شهروندانی است که جسم و جان سالم و شادابی داشته باشند.

رحیمی در ادامه با تاکید بر نقش خانواده‌ها به این منظور، تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین قدم‌های اولیه را برای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و جامعه برداشته است، اما ادامه این راه نیازمند همراهی خانواده‌هاست.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد تا جهت آگاهی بهتر کودکان نسبت به اهمیت تغذیه سالم و آشنایی بیشتر آنها با فضای میادین و بازارها با آموزش و پرورش و مدارس همکاری کند، خاطرنشان کرد: البته با بسترسازی‌هایی که انجام شده، منتظر حضور کودکان عزیز به همراه والدینشان در میادین و بازارها هستیم.

گفتنی است؛ سازمان مدیریت میادین علاوه بر ارائه میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، با ساخت اتاق‌های مادر و کودک در برخی میادین پر تردد، زمینه لازم را برای حضور مادران به همراه کودکان خردسال خویش در این مراکز فراهم کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: میادین میوه و تره شهرداری تهران تغذیه سلامت جامعه سبک زندگی کودکان رشد سلامت کودکان میوه و تره بار آموزش و پرورش تغذیه سلامت کودکان کودکان میادین میوه و تره میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه

دریافت 232 MB کد خبر 6087068

دیگر خبرها

  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت