Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گروه استان‌ها از ارومیه؛ حجه الاسلام شکوری در خطبه‌های اول نماز جمعه بعداز توصیه نمازگزاران به رعایت کردن به موانع تقوا اشاره کردوگفت: عدم کنترل زبان، ارتباط و مراوده با دنیا زدگان، کم حیایی، علاقه مندگی و شیفتگی به مادیات دنیا و دشمنی کردن با برادران دینی از جمله موانع تقوا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غصه خوردن بر مظلومیت مسلمانان پاداش شهدا را دارد.
خطیب نماز جمعه در خطبه دوم به مناست‌های هفته اشاره کردوگفت: بنا بر قولی ۱۲ محرم روز شهادت امام زین العابدین می‌باشد که آن بزرگوار فراز‌هایی از دعای ۲۷ صحیفه فرموده: بارخدایا هر مسلمانی که امر اسلام او را مهم آید و از اجتماع اهل شرک در برابر ملت اسلام غصه‌دار شودتاجایی که قصد جنگ کند، یا آهنگ جهاد نمایدولی ضعف و ناتوانی او را خانه‌نشین کند یا تنگدستی کارش را کنْد سازدیا حادثه‌ای تصمیم او را به تأخیر اندازدیا در برابر اراده‌اش مانعی قرار گیردپس نامش را در زمره عابدان بنگارو ثواب مجاهدان را بر او حتمی گردان و وی را در زمره شهیدان و صالحان قرار دهید.

خود باوری و تثبیت اقتدار نظام از جمله برکات دفاع مقدس است
حجه الاسلام شکوری با اشاره به ۳۱ شهریور آغاز سالگرد دفاع مقدس مواردی را تحت عنوان دستاورد‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی ۸ سال دفاع ملت شجاع ایران برشمردگفت:بوجود آمدن اعتماد به نفس و خودباوری درملت ایران، شکوفایی و به فعلیت رسیدن استعداد و خلاقیت جوانان.
تولد تفکر ناب بسیجی در سطح منطقه، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی درجهان، شکسته شدن طرح‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه، شـکـسته شـدن اُبهـت پـوشـالی ابـرقـدرت‌ها، و بالاخره پذیرش متجاوز بودن حزب بعث از سوی سازمان ملل متحد بـا یک تأخیـر طولانی ۱۱ ساله درسـال۱۳۷۰ش ازجمله مواردی تحت عنوان دستاورد‌های داخلی، منطقه‌ای و بین المللی ۸ سال دفاع ملت شجاع ایران بودند.

عوامل و رموز موفقیت دانش آموزان در تحصیل

مسئول مدارس علمیه خوی با تبریک اول مهر و آغاز بازگشایی مدارس به عموم معلمان، مربیان، اولیا و دانش آموزان اظهار داشت: در روایات اهل بیت (ع) موضوعات متعددی ازجمله، داشتن اخلاص در تحصیل، رعایت کردن اولویت‌ها، فراهم ساختن زمینه‌های تحصیل، فهم و درک دانش، نوشتن و پرسیدن دانش، مذاکره و مباحثه‌ی دانش تحت عنوان آداب علم آموزی و رموز موفقیت در تحصیل علوم مطرح شده است.

اسارت اهل بیت امام حسین (ع) حماسه عاشورا را بیمه کرد.
خطیب جمعه با اشاره به ۱۱ محرم روز تجلیل از اسرا و مفقودان اظهار داشت: در چنین روزی خاندان پیامبر و حرم اباعبدالله الحسین (ع) به اسارت رفتند که امام عصر (عج) مصائب و شیئه این اسارت را چنین بیان فرموده: خانواده تو، چون بردگان به اسیری رفتندوبه غل و زنجیر آهنین کشیده شدند.
آن بزرگوار می‌فرماید: در عین حال آنان در طول این اسارت از طریق خطبه و سخنرانی و احتجاج تمامی اقشار و کسانی که فاجعه عاشورا را به وجود آوردند از قبیل: مردم بی وفای کوفه، مردم ضد اهل بیت شام، عبید الله بن زیاد والی یزید در کوفه و خود یزید را در کاخ نکبت خویش به محاکمه کشیده و افشا نمودند و در نهایت حماسه عاشورا را بیمه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات شرعی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق

به گزارش همشهری آنلاین، اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل و مورد هدف قرار دادن مواضع این رژیم آپارتاید در خاک‌های اشغالی فلسطین ورق معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را عوض کرده و چهره جدیدی از بازیگران اصلی منطقه به نمایش گذاشته است. پس از عملیات وعده صادق ما شاهد بودیم که موج جدیدی از «ایران دوستی» بین مردم منطقه و حتی مردم سایر مناطق جهان به وجود آمد و نظام سیاسی ایران به عنوان نظامی شجاع و مقتدر شناخته شد که بدون هیچ واهمه و ترسی اسرائیل را نشانه گرفته است. این چهره جدید از ایران حاکی مطالب و نکات بسیار مهمی است که برای تفصیل بهتر موضوع با ابوالفضل ظهره‌وند سفیر اسبق ایران در افغانستان و کارشناس مسائل منطقه در این باره گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

تغییر نگرش به ایران

ظهره‌وند در ابتدا گفت: تحولات اخیر منطقه و جنگ غزه، و در پی آن نقشی که ایران، گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ایفا کرد، موجب شد که افکار عمومی جهان در حال حاضر سمت و سوی دیگری پیدا کند و نگرش به جمهوری اسلامی و کشورهای محور مقاومت تغییر کند. تحولات اخیر به خوبی حاکی از آن است که این جمهوری اسلامی بود که تمام قد از فلسطین حمایت کرد و اسرائیلی‌ها را تنبیه نمود. همین امر موجب شد تا چهره کشور ایران بین مردم منطقه و اساساً تمام آزادی‌خواهان دنیا تغییر کند.

موقعیتی که با وعده صادق تثبیت شد

وی افزود: عملیات وعده صادق موقعیت ایران را تثبیت کرده و سطح بازدارندگی آن را در برابر امریکا و ناتو قرار داد. اندیشه ولایی و علوی برآمده از انقلاب اسلامی کارآمدی اندیشه جمهوری اسلامی را نشان داده و یکی از بارزترین نمونه‌های آن در سال‌های گذشته مدافعان حرم در سوریه بودند که بحران داعش را از بین بردند.

تبلیغاتی که به حاشیه رفت...

این دیپلمات کهنه‌کار در پایان گفت: وعده صادق؛ بسیاری از تبیلغات سوئی که از سوی کشورهای غربی و وابستگان آنان در منطقه صورت می‌گرفت را به حاشیه برد و دروغ بودن بسیاری از حرف‌های رسانه‌های ضدایرانی را آشکار ساخت. استرتژیست‌های مطرح جهان اذعان دارند که جمهوری اسلامی به خوبی ورق را برگردانده و در سطح مطلوبی قرار گرفته است.

کد خبر 846781 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز