Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سایپا گفت: باتوجه به نتایجی که ما و تیم نفت مسجد سلیمان گرفته‌ایم مطمئناً بازی سختی خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سازمان لیگ، سایپا و نفت مسجد سلیمان فردا در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

علی دایی، سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ان‌شاءالله ایزد منان عزاداری‌هایمان را قبول کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فردا بازی سختی مقابل نفت داریم. این تیم، تیم قابل احترامی برای ما است. متأسفانه بعد از اینکه ویسی از نفت رفت، بازی‌ای از این تیم و تفکر مرزبان در این تیم ندیده‌ایم. مطمئناً باتوجه به نتایجی که آن‌ها و ما گرفته‌ایم، بازی سختی خواهد بود. ما سعی می‌کنیم که روند پیروزی‌هایمان را حفظ کنیم. تنها هدف ما این بود که تمرینات خوبی داشته باشیم و خودمان را برای این بازی مهم آماده کردیم.

وی افزود: ما چند مصدوم داریم که به این بازی نمی‌رسند. همچنین بازی سختی در جام‌حذفی داشتیم که 120 دقیقه طول کشید. باتوجه به تمریناتی که در این بازی داشتیم، خودمان را به خوبی برای بازی فردا آماده کردیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره توافق اخیرش با سرخ‌پوشان بر سر مطالباتش گفت: صحبت خاصی نداریم. ان‌شاءالله به توافقی که حاصل شده، عمل کنند و تا چند‌ماه دیگر تسویه حساب مالیاتی من را بدهند و پرسپولیس به کارش ادامه دهد.

سرمربی سایپا درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: از اول هم می‌دانستیم 2+2 است و باید در پلی‌آف بازی کنیم. فکر می‌کنم تیم ما کمتر از تیم‌های دیگر نیست و مشکلی برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا نداریم. حتی در دور مقدماتی هم مشکل نداریم. شاید برخی از بازیکنانمان تجربه بین‌المللی نداشته باشند، اما به نظرم مشکلی از این بابت نداریم.

علی دایی در پایان درباره اقداماتش در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: من به مردم پاسخگو هستم و از روز اول در اینستاگرام اطلاع رسانی کردم. ما در یکی از روستاهای کوهستانی مناطق زلزله‌زده که کمتر به آن رسیدگی شده، خانه‌سازی می‌کنیم و خیلی از شرکت‌ها هم به ما کمک می‌کنند. ان‌شاءالله تا شروع سرما خانه‌ها را تحویل مردم می‌دهیم. ما در این روستا از تکنولوژی ایتالیایی استفاده می‌کنیم که مقاومت کافی برای مقابله با زلزله دارد و فکر نمی‌کنم چنین سازه‌های مقاومی را در ایران داشته باشیم. ان‌شاءالله لطف مردم شامل حال ما می‌شود. مطمئن باشید تا ریال آخر پولی که جمع شده، خرج مردم زلزله زده می‌شود. ما سعی می‌کنیم خانه‌های دیگر که نیمه کاره مانده است را هم سامان‌دهی کنیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند