Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@09:50:10 GMT

رژه سراسری 31 شهریور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۷۶۸۲

سخنگوی ارتش گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، فردا شنبه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش صدای ایران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی سخنگو و معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:  به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس رژه یکان های منتخب نیروهای مسلح بصورت گسترده و در سراسر کشور صبح روز شنبه سی و یکم شهریورماه با شعار محوری "ما توانستیم" به صورت همزمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این مراسم در تهران و در جوار حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و در سراسر کشور با حضور یگانهای نمونه پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می شود.
سخنگوی ارتش خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران در این روز و در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراکز استانها و دهها شهر شاهد تحقق فعل توانستن و غلبه بر تحریم ها با نمایش گوشه‌هایی از روحیه سلحشوری، اقتدار ، آمادگی و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان خواهند بود.
سرتیپ دوم تقی‌خانی افزود: در رژه فردا پیشاپیش رژه‌روندگان، هیئت عزاداری نیروهای مسلح با تصاویر شهدای سالهای دفاع با احترام به سرور و سالار شهیدان حرکت خواهد کرد و تعدادی از دستاوردهای نیروهای مسلح در حوزه های طراحی، تولید، بهینه‌سازی و بازسازی تجهیزات و ادوات دفاعی زمینی، هوایی، دریایی و پدافند در معرض دید دوستان و دشمنان قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: رژه مشترک هوایی و دریایی نیروهای مسلح نیز در بندرعباس با شرکت دهها فروند از جنگنده های نیروی هوایی ارتش و سپاه و بالگردهای نیروی دریایی همزمان با سایر شهرها برگزار خواهد شد و رزمندگان نیروهای مسلح با اتحاد و انسجام و روحیه متعالی رزمی، عهد و میثاق دوباره ای با آرمانهای امام راحل ( ره ) و مقام معظم رهبری و امت شهید پرور ایران اسلامی برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام مقدس جمهور ی اسلامی خواهند بست.
سخنگوی ارتش افزود: در رژه نیروهای مسلح وابستگان نظامی دهها کشور حضور خواهند داشت و همچنین صدها خبرنگار، عکاس و تصویر بردار داخلی و خارجی مراسم با شکوه رژه را مخابره خواهند کرد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: 31 شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

ارسلان مالکی در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم‌افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

سود تسهیلات مسکن به ۱۸ درصد کاهش یافت

وی گفت: در این نشست درباره ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

این مهم در راستای دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید مسکن و ساخت مسکن برای کارکنان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟

پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 849618 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح تهران

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو