Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سبمای مرکز خراسان شمالی با هدف اشاعه شعائر دینی موفق شدیم عزاداری مردم استان در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به مدت دو هزار و ۴۴۰ دقیقه، که قطره‌ای از اقیانوس ارادت مردمان این خطه به ساحت مقدس آل الله است را در سراسر کشور به تصویر بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قربانی جم افزود: از ابتدای محرم تاکنون دوربین‌های متعدد با حضور در تکایا و حسینیه‌های شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان، صحنه‌های نابی از عشق و ارادات به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به تصویر کشیدند.

وی گفت: برای نخستین بار از ابتدای محرم امسال عزاداری ۱۰۸ نقطه استان علاوه بر شبکه استانی اترک از شبکه‌های سراسری و بین المللی به صورت زنده پخش شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی پخش زنده مراسم و همایش‌هایی همچون «شیرخوارگان حسینی» و «احلی من العسل» و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی را از دیگر اقدامات شبکه استانی اترک در محرم امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به تولید گزارش‌های متعدد خبری از عزاداران سراسر استان، با نوای کاروان، ویژه برنامه سیمای اترک هر شب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه تا ۲۱ و ۴۵ دقیقه و مرثیه عشق از رادیو اترک از ساعت ۱۸ تا ۱۹ به صورت زنده روی آنتن رفت.

انتهای پیام / ی

پخش برنامه‌های عزاداری سید و سالار شهیدان از شبکه استانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین محرم97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

تیم ملی فوتسال کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

 علی اکرمی در دقیقه ۸  پس از نفوذ سریع از سمت راست زمین، شوت‌زنی کرد که ضربه او پس از برخورد به عبدالرحمن، کاپیتان حریف تبدیل به گل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۱۷  پاس رو به جلوی محمدرضا سنگ‌سفیدی به سمت راست زمین برای مهدی کریمی را این بازیکن به جناح مخالف برد و به سالار آقاپور رساند که ضربه فنی او پس از برخورد به احمد الفارسی به تور دروازه چسبید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۲۰ احمدعباسی به خوبی پاس ناصر العلبان را در میانه‌ی زمین قطع کرد و با شوت زمینی در فاصله پنج صدم ثانیه تا سوت پایان گل سوم ایران را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • این حیوان عجیب برای زنده ماندن باید در خواب هم غذا بخورد! (+عکس)