Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان لرستان گفت: زورگويي و قدرت طلبي آمريکا براي تمام کشورهاي جهان خطر بزرگي است که بايد مهار شود.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد احمد ميرعمادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته که در محل مصلي الغدير خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: رئيس جمهور آمريکا انساني خودخواه، مغرور و عهد شکن است که به هيچ يک از قوانين و معاهدات بين المللي پايبند نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: روحيه قدرت طلبي و زورگويي رئيس جمهور آمريکا نه فقط براي ايران بلکه براي تمام بشريت و تمام دنيا خطرناک است و همه کشورهاي آزاديخواه و مستقل بايد با همکاري همديگر مقابل آمريکا بايستند.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اينکه اين قدرت طلبي ظالمانه آمريکا بايد مهار شود، گفت: آمريکا طي 40 سال گذشته در مواجه با انقلاب اسلامي پي در پي شکست خورده است و تمام طرح و نقشه هايي که در منطقه را دنبال کرده نيز با شکست مواجه شده و نتوانسته در رسيدن به اهداف خود موفق باشد.
وي همچنين گفت: برنامه هاي امريکا اعم از طرح خاورميانه بزرگ، کدخدا بودنش در دهکده جهاني، داعش و طرح هاي او در سوريه همگي با شکست مواجه شد و اکنون مي خواهد با زور در منطقه نقش آفريني کند و بايد مهار شود.
امام جمعه خرم آباد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: يکي از مهمترين دستاوردهاي دفاع مقدس تحکيم موقعيت مردمي انقلاب اسلامي ايران است.
وي افزود: در دوران دفاع مقدس مردم جنگ را اداره کردند و تداوم انقلاب نيز با حضور مردم در صحنه هاي مختلف بوده است.
آيت الله ميرعمادي همچنين گفت: يکي از دستاوردهاي دفاع مقدس مقاومت و ايستادگي در برابر متجاوزين بوده و امروز اين دستاورد باعث تداوم مبارزه عليه نظام سلطه و استکبار جهاني است.
وي اظهار داشت: يکي ديگر از دستاوردهاي دفاع مقدس تقويت قدرت و موقعيت برتر ايران در منطقه است و امروز حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامي فلسطين، انصار الله يمن و دفاع جانانه سربازان سوريه در برابر تروريست و تکفيري ها نتيجه تجربه هشت سال دفاع مقدس است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اينکه يکي ديگر از دستاوردهاي مهم دفاع مقدس استفاده از تمام ظرفيت ها در برابر حل مشکلات است، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام ظرفيت هاي موجود استفاده و پيروزي حاصل شد امروز هم با استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود مي توان بر مشکلات و بخصوص مشکلات اقتصادي پيروز شد.
آيت الله ميرعمادي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به آغاز سال تحصيلي گفت: مهر ماه آغاز بهار آموزش و تربيت و حضو نسل جوان براي فراگيري علم و دانش و تربيت ديني است که اين وظيفه سنگين بر عهده معلمين است.
وي با تاکيد بر اينکه تربيت نيروي انساني توانمند و متخصص و با مهارت بايد صورت گيرد گفت: متاسفانه آنچه که اکنون صورت مي گيرد توليد مدرک است و به تربيت نيروي انساني با مهارت کمتر توجه مي شود.
امام جمعه خرم آباد افزود: نتيجه چنين رويکردي اين است که امروز شاهد جواناني بسيار با مدرک هاي تحصيلي هستيم که بيکار و فاقد مهارت کافي هستند.
آيت الله ميرعمادي گفت: چنين رويکردي بايد تغيير کند و بايد تلاش شود نيروي انساني متخصص و توانمندي را تربيت کرد که با مهارت خود بتواند اشتغال آفريني کند.
امام جمعه خرم آباد در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به پيام نهضت عاشورا گفت: بخش قيام عاشورا را امام حسين و ياران با وفايش انجام دادند و بخش ديگر اين نهضت يعني انتقال پيام و روشنگري آن را حضرت زينب (س) و امام سجاد (ع) انجام دادند.
وي با اشاره به اينکه روز 11 محرم بعنوان روز تجليل از اسرا و مفقودين نام دارد اظهار داشت : اسراي نهضت حسيني الگوي اسرا و مفقودين دوران دفاع مقدس هستند و اسراي دوران دفاع مقدس با الگوي گيري از آنها با صبر و استفامت ضمن نشان دادن عظمت انقلاب اسلامي عزت نفس خود را حفظ کردند.
امام جمعه خرم آباد افزود: اسرا بعنوان پيام رسانان انقلاب اسلامي و اسطوره هاي مقاومت در سخت ترين شرايط و شکنجه ها پاي انقلاب ، ولايت و رهبري ماندند.
1920/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد

ایسنا/کرمانشاه یک فعال سیاسی اجتماعی، گفت: زمانی رژیم صهیونیستی تامین‌کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه بود، اما امروز این رژیم توان دفاع از خود را هم ندارد.

جهانبخش زنگنه تبار در نشست بصیرتی جهادتبیین با عنوان آخرین تحولات منطقه غرب آسیا با محوریت جمهوری اسلامی ایران که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی کرمانشاه برگزار شد، عملیات طوفان الاقصی را پاسخ به ۷۵ سال ظلم، تجاوز، آوارگی و کشتار مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: این عملیات هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و آبروی این رژیم جعلی را برای همیشه برد.

 وی به تحلیل عملیات افتخارآمیز وعده صادق و دستاوردهای آن پرداخت و گفت: اخلاقی بودن، شجاعانه بودن، تمام توان رژیم صهیونیستی و همپیمانان او را به مبارزه طلبیدن، تحمیل اراده ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی بر دشمن، پاسخ پشیمان‌کننده، عقب نشینی رژیم صهیونیستی و آمریکا در پاسخ دادن به این عملیات سهمگین و ناامید کردن کشورهایی که روزی به استقرار پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورشان می‌بالیدند، بخشی از مشخصات و دستاوردهای این عملیات بود.

 زنگنه تبار گفت: زمانی رژیم صهیونیستی تامین کننده منافع آمریکا و غرب در منطقه بود، اما امروز این رژیم توان دفاع از خود را هم ندارد و هزینه‌های حمایت از این رژیم غاصب از نظر اقتصادی، امنیتی، نظامی و حیثیتی آنقدر برای غرب بالا رفته که بهتر است آمریکا و انگلیس به فکر جمع‌آوری و انتقال این رژیم جعلی به جای دیگری باشند.

این پژوهشگر مسائل سیاسی با بیان اینکه وضعیت منطقه غرب آسیا برای حضور رژیم صهیونیستی، قرمز است، افزود: اگر حکام آمریکا  سالانه میلیاردها دلار به حساب رژیم صهیونیستی واریز کنند، سرویس‌های جاسوسی خود را برای حمایت از آن بکار گیرند، رسانه‌های خود  را برای پوشش عملکرد ننگین آن فعال کنند و ماهی یک بار به آنجا سفر کنند، نتیجه نخواهد داشت و عمر فرزند نامشروع آنها رو به پایان است.

 زنگنه تبار همچنین به توطئه‌های ۴۵ ساله اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: زمانی که انقلاب اسلامی یک نهال نوپا بود، توطئه‌های آمریکا و همپیمانان او نتوانست آن را از پای درآورد و امروز که آن نهال نوپا به درخت تنومندی تبدیل شده، توطئه‌های دشمنان در مقابل آن نسیمی بیش به حساب نمی‌آید.

 زنگنه تبار گفت: برخلاف آنچه که دشمنان می‌گویند، جمهوری اسلامی به دنبال کشورگشایی، تشکیل امپراتوری و صدور تسلیحات به دنیا نبوده است، اما آنچه که از صدور انقلاب اسلامی مد نظر امامین انقلاب بود، در دنیا اتفاق افتاده و می‌توان گفت امروز تمام دنیا پیام این انقلاب الهی را دریافت کرده و تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند.

 وی گفت: تشکیل تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت مهمترین اهداف نظام اسلامی است که به کوری چشم دشمنان، محقق خواهد شد و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.

زنگنه تبار با بیان اینکه امروز دوستان و دشمنان یکصدا می‌گویند که قدرت اول و تعیین کننده در منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در مقابل قدرت آمریکا در منطقه رو به افول است. در گذشته اگر ناو آمریکایی از مبدا به سمت منطقه غرب آسیا حرکت می‌کرد کشورهای منطقه دچار اضطراب می‌شدند، اما امروز همان ناو و کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی توسط حوثی‌های قهرمان مورد هدف قرار می‌گیرند و غرق می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد