Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش برای هر مسلمانی مایه اندوه و تاسف است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم های عزاداری سرور و سالار شهیدان، عنوان کرد: حضور کردستانی ها در این مراسم ها نمایش وحدت و همدلی در این استان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه ایام ماه محرم در دین مبین اسلام، یادآور شد: طاعت و بندگی خداوند متعال در هر روز و ماهی از سال بر همه ما واجب است و این عبادت در بعضی از ماه ها دارای ارزش و اعتبار بیشتری از سوی خداوند متعال است.

وی با اشاره به جایگاه امام حسین نزد پیامبر بزرگ اسلام، بیان کرد: پیامبر فرموده است که حسین از من است و من از حسینم و کسی که حسین را دوست داشته باشد خداوند او را دوست دارد.

وی ادامه داد: پیامبر فرموده است دوست داشتم به مسلمانانی برسم که من را ندیده‌اند ولی به من اعتقاد دارند.

ماموستا خدایی یادآور: مادامی‌که انسان‌های مسلمان از زمان حیات پیامبر دور شوند اما رفتار آنها براساس رفتار پیامبر و بزرگان دین باشد مقام و جایگاه آنان نزد خداوند بلندتر است.

کد خبر 4408104

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سنندج امام حسین ع ماموستا خدایی ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان سانحه تصادف شیراز تاسوعا و عاشورا خرم آباد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است:

­در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و­ دوقطبی سازی جامعه با اجرای طرح نور بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود.

برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از­ دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، در روز‌های آینده چند پرونده مهم از باند‌های تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند، منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه و جماعات و سایر نهاد‌های مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای طرح نور است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در­ شهر‌ها، نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال­ پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندان عزیز این نوید را می‌دهیم­ که در نهایت طرح نور به سمت هوشمندسازی­ پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهاد‌های متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

­در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه‌های مسئول­ روند هوشمندسازی نیز، پرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • کشف کلاه‌خود ۲۵۰۰ ساله
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"