Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فوتبال زیر ۱۶ سال قهرمانی آسیا که به میزبانی مالزی برگزار می شود امروز جمعه با دیدار تیم های ایران و اندونزی پیگیری شد که طی این دیدار ملی پوشان نوجوان کشورمان ۲ بر صفر نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

نوجوانان ایران که امیدوار بودند این دیدار با برتری به پایان برسانند پس از آنکه گل اول را روی اشتباه در جاگیری مدافعان دریافت کردند، تلاش زیادی انجام دادند تا به گل تساوی دست پیدا کنند اما ناهماهنگی و بی تجربگی آنها باعث شد تلاششان راه به جایی نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مقابل تیم اندونزی بسیار حرفه ای و باتجربه عمل کرد و در ضد حمله ای که دقیقه 91 داشت توانست به راحتی گل دوم را هم وارد دروازه ایران کند. 

شاگردان عباس چمنیان در این دیدار تلاش زیادی کردند تا بازنده نباشند اما ناهماهنگی و بی برنامگی در استفاده از توپ های پشت محوطه جریمه عملا اجازه نداد این تیم دروازه حریف را با خطر جدی مواجه کند.

کد خبر 4408105

منبع: مهر

کلیدواژه: اندونزی تیم فوتبال نوجوانان ایران قهرمانی آسیا مالزی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر کشتی فرنگی والیبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جوانان تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم

تیم ملی فوتسال با پیروزی برابر کویت در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد تا در این مرحله حریف قرقیزستان شود.

به گزارش مشرق، تیم‌ ملی فوتسال کشورمان در سومین و آخرین دیدار در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف کویت رفت و به برتری ۴ بر صفر رسید.

ایران و کویت که در گروه D قرار گرفته‌اند، در حالی برابر هم به میدان رفتند که تیم کشورمان با توجه به کسب دو برد برابر افغانستان و بحرین، صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود و برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز احتیاج داشت. کویت هم با توجه به تساوی برابر افغانستان و پیروزی برابر بحرین، برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کرد.

همان طور که پیش‌بینی می‌شد تیم کشورمان برابر کویتی‌ها کار سختی پیش‌رو نداشت و با وجود مقاومت اولیه بازیکنان این تیم، در دقیقه ۸ علی اکرمی قفل دروازه کویت را باز کرد تا تیم کشورمان یک بر صفر پیش باشد. در ادامه سالار آقاپور در دقیقه ۱۷، سعید احمد عباسی در دقایق ۲۰ و ۳۳، سه گل دیگر را برای ایران مقابل کویت به ثمر رساندند.

در نهایت تیم ملی فوتسال کشورمان توانست با نتیجه ۴ بر صفر، کویت را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. تیم کشورمان در مرحله یک‌چهارم، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با تیم قرقیزستان بازی خواهد کرد.

در دیگر دیدار این گروه افغانستان هم توانست با نتیجه ۳ بر ۲ بحرین را شکست دهد و با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار بگیرد و راهی مرحله یک‌چهارم شود.

ترکیب اولیه ایران:

سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب اولیه کویت:

فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل

سرمربی: دیوید مارین اورتگا

دیگر خبرها

  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!