Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:32:31 GMT

زورگویی و قدرت طلبی آمریکا در منطقه مهار شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۷۹۵۱

زورگویی و قدرت طلبی آمریکا در منطقه مهار شود

استانها - ایرنا - خطیبان جمعه سراسر کشور تاکید کردند: زورگویی و قدرت طلبی آمریکا برای تمام کشورهای جهان خطر بزرگی است که باید مهار شود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از مراکز استانها، خطیبان جمعه درخطبه های این هفته نماز جمعه اظهارداشتند: روحیه قدرت طلبی و زورگویی رئیس جمهور آمریکا نه فقط برای ایران بلکه برای تمام بشریت و تمام دنیا خطرناک است و همه کشورهای آزادیخواه و مستقل باید با همکاری همدیگر مقابل آمریکا بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنان همچنین گفتند : آمریکا طی 40 سال گذشته در مواجه با انقلاب اسلامی پی در پی شکست خورده است و تمام طرح و نقشه هایی که در منطقه را دنبال کرده نیز با شکست مواجه شده و نتوانسته در رسیدن به اهداف خود موفق باشد.
از دیگر نکات مورد توجه امامان جمعه سراسر کشور، اشاره به هفته دفاع مقدس بود که مردم قهرمان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس عزتمندانه و نثار جان و مال خود از خاک کشور دفاع کردند و رژیم بعث را به زانو درآوردند.

**همدان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مداحان و منبری ها فلسفه و والایی نهضت و قیام خونبار عاشورا را برای مردم تبیین کنند.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه همدان با تاکید بر حفظ و پایداری فرهنگ عاشورا اظهار داشت: مداحان و روحانیان تبلیغ و ترویج فلسفه قیام امام حسین(ع) را در اولویت قرار دهند.
وی ادامه داد: محرم و صفر بهترین فرصت برای بیان فلسفه و فرازهای مختلف قیام امام حسین(ع) است و آنها که در این ایام به منبر می روند این موضوع را مورد توجه قرار کنند.

**بوشهر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دفاع مقدس آبرو و اوج تاریخ انقلاب ایران اسلامی است.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: مردم قهرمان این سرزمین در کنار نیروهای مسلح از این آب و خاک دفاع کردند و تاریخ هیچگاه هشت سال مقاومت این مردم را فراموش نمی کند.
وی بیان کرد: برخی ها می خواهند این ایثار و مقاومت مردم و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس را کم رنگ جلوه دهند این درحالی است که تنها در این دوران بود که حتی یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.

**ارومیه
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دفاع مقدس جلوه اقتدار ملت ایران در سایه رهبری امام راحل بود و قدرت کشورمان را به دنیا ثابت کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: امام راحل با رهبری انقلاب اسلامی، دین و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد و توانست کشوری مقتدر را با اقتدا به رسم حکومتی انبیا پایه ریزی کند.
وی ادامه داد: حفظ تمامیت ارضی در طول جنگ تحمیلی از افتخارات انقلاب اسلامی بود و در آن دوران هشت ساله به دنیا ثابت کردیم که مقتدرانه حضور داریم و از کشورمان دفاع می کنیم.

**کرمان
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تمام جناح های سیاسی باید فعالیت های خود را با قیام امام حسین (ع)، سیاست علوی و نبوی تطبیق دهند و اگر این سیاست ها همخوانی ندارد مسیر خود را اصلاح کند.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: راه نفوذ انسان های نااهل نباید به حاکمیت و مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باز شود لذا تمام مردم باید در خط رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و به فرمایشات معظم له جامه عمل بپوشانند.

**خرم آباد
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: زورگویی و قدرت طلبی آمریکا برای تمام کشورهای جهان خطر بزرگی است که باید مهار شود.
آیت الله سید احمد میرعمادی اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا انسانی خودخواه، مغرور و عهد شکن است که به هیچ یک از قوانین و معاهدات بین المللی پایبند نیست. روحیه قدرت طلبی و زورگویی رئیس جمهور آمریکا نه فقط برای ایران بلکه برای تمام بشریت و تمام دنیا خطرناک است و همه کشورهای آزادیخواه و مستقل باید با همکاری همدیگر مقابل آمریکا بایستند.

**مشهد
امام جمعه مشهد گفت: شیطنت و توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی نه به خاطر قدرت و توانایی آن بلکه ناشی از ضعف و ناتوانی اوست.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: دشمنی که در تمام نقاط عالم پایگاه و نیروی نظامی دارد در مقابل جمهوری اسلامی ایران آنقدر ضعیف است که جز توطئه و شیطنت کاری نمی تواند انجام دهد.
وی اظهار داشت: دشمن با طراحی مشکلات اقتصادی و حیله های رسانه ای تمام تلاش خود را بکار گرفته که برای نسل جوان ما که انقلاب، امام راحل و دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، ناامیدی از آینده را القا نموده و راه انقلاب را سد کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آئین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار اظهار کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی و خبیثان عالم با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط اقتضا می‌کرد تنبیهی اساسی شوند.

به گزارش مهر، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آن‌ها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

فدوی گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند، اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است، چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

فدوی گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سر افرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند، اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد:، چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

فدوی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد