Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@13:09:51 GMT

آمادگی شهر اصفهان برای استقبال از ماه مهر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۰۲۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای شهریور برنامه‌های شهری، خدمات شهری و عمرانی برای استقبال شهر از ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس به مناطق ۱۵ گانه شهرداری ابلاغ شد.
غلامرضا ساکتی ، رنگ آمیزی جدولها و مبلمان شهری ، نصب یا افزودن مخازن پسماند تر و خشک ، رسیدگی ویژه به سرویس‌های بهداشتی منتهی به مدارس را از جمله برنامه های پاکسازی شهر عنوان کرد و افزود: امحای تمام دیوارنویسی‌ها ، نظافت و شستشوی مبلمان شهری به ویژه ایستگاه‌های اتوبوس، پاک سازی و جمع‌آوری پسماندها از داخل ساختمان‌های قدیمی و مخروبه و تعیین تکلیف آنها، تعمیرات عمرانی در مناطق و تعمیر ترانشه‌های عمرانی مسیرهای منتهی به مدارس، زیباسازی سطح شهر و هرس درختان از دیگر طرح های آماده سازی شهر برای استقبال از ماه مهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان امادگی مدارس بازگشایی مهر استقبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج

شهردار سنندج گفت: دو برابر آنچه را که در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی انجام داده‌ایم، در سال‌جاری عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در دیدار با امام جمعه سنندج اظهار کرد: سنندج شهر دارالعلم، دارالاحسان و دارالعرفان است و به لحاظ علما، عرفا، قاریان، حافظان قرآن، دراویش و صوفیان دل‌پاک که تمام وجود خود را نثار قرآن، عشق به رسول خدا کرده‌اند، در طول تاریخ بسیار غنی بوده است.

وی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎‌روزی به شهروندان و تلاش در راستای توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری سنندج بوده است و در این راستا هر آنچه را که در توان داشته‌ایم، در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.

شهردار سنندج ادامه داد: در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در سال‌جاری تلاش مضاعف خواهیم داشت.

رشیدی اضافه کرد: با وجود تمام تنگناهای اقتصادی و نبود درآمد پایدار در سال گذشته ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه سرانه فضای سبز و اجرای نهضت آسفالت و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توانستیم حقوق کارکنان را کاملاً به‌روز کنیم و در پایان سال نیز حقوق، عیدی، سنوات و پاداش کل نیروهای خدوم این نهاد خدمت‌رسان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری خوبی که طی تقریباً دو سال گذشته در حوزه مدیریت شهری در سنندج انجام شده است در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت و دو برابر آنچه را که در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی انجام داده‌ایم، در این سال عملیاتی خواهیم کرد.

شهردار سنندج گفت: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.

کد خبر 739930

دیگر خبرها

  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟
  • پل حافظ در تهران ماندنی شد