Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر انگلیس گفت: این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق با اعضای این اتحادیه آماده می‌شود. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از یورونیوز، ترزا می، نخست وزیر انگلیس گفت، کشورش برای ترک اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق با ۲۷ کشور عضو این اتحادیه آماده می‌شود.

او تاکید کرد که لندن تنها در صورت دریافت پیشنهادی که «قابل قبول» بداند اتحادیه اروپا را با توافق با دیگر کشور‌های عضو ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نخست وزیر انگلیس افزود که لندن پیشنهاد جدیدی از اتحادیه اروپا دریافت نکرده است.

به گفته وی، پیشنهادی از طرف اتحادیه اروپا مطرح نشده است و تنها پیشنهادی که اکنون لندن و بروکسل در دست بررسی دارند پیشنهاد انگلیس است.

اتحادیه اروپا و انگلیس تاکنون در مورد بسیاری از موضوعات مورد اختلاف بین دو طرف برای خروج این کشور از این اتحادیه به توافق دست یافته‌اند. با این دو طرف همچنان بر سر آینده مرز‌های ایرلند و تجارت بین دو طرف اختلاف دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران

آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که اعضای شورای وزیران امور خارجه اتحادیه در نشست امروز (دوشنبه)، درباره تشدید تحریم‌ها علیه تهران به توافق رسیدند.

جوزپ بورل در نشست با خبرنگاران، در لوگزامبورگ، عنوان کرد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه گروه‌های نبابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: «ما درباره گسترش تحریم پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.»

این مقام اروپایی ادامه داد که حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است