Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@06:00:10 GMT

فدراسیون‌ها از ارز ثانویه استفاده می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۰۸۰

به گزارش اکوفارس به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: وزارت ورزش وجوانان ملزم به اجرای قانون است و با اجرای این قانون تغییراتی در برخی فدراسیون‌ها بوجود خواهد آمد. با توجه به این قانون به‌زودی برای برخی فدراسیون‌های ورزشی که روسای آنها شامل این قانون می‌شوند سرپرست تعیین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به 10 مدیرکل زیر 30 سال در ورزش کشور به خصوص در استان‌ها منصوب شده‌اند و روند جوانگرایی مدیریتی در ورزش کشور ادامه خواهد یافت، اما از اندیشه‌های مدیران و روسای فدراسیون های بازنشسته به عنوان ذخایر با ارزش عرصه ورزش بهره خواهیم برد.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ارزی اعزام‌های ورزشی گفت: در دولت یازدهم تلاش‌های ارزشمندی در قالب 30 ماه مذاکره با 1+5 صورت گرفت تا از بن‌بست‌های تحریم که در سال ٩١ و٩٢ با آن مواجه بودیم، خارج شویم و در نهایت منجر به توافق برجام شد و گشایش‌هایی هم بوجود آمد، اما با بدعهدی آمریکا با شرایط خاص مواجه شدیم. با روی کار آمدن ترامپ که نه فقط با ایران که با بسیاری دیگر از کشورها ی جهان مشکل پیدا کرده است، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

سلطانی‌فر افزود: خوشبختانه در کشور در تأمین کالاها مشکلی نداریم و با وحدت، همدلی و تقویت عنصر امید و اعتماد در بین مردم و حمایت مردم چند ماه آینده را هم سپری خواهیم کرد تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اهمیت تأمین برای اعزام های ورزشی گفت: با توجه به توافقی که با بانک مرکزی صورت گرفته است، ارز فدراسیون‌ها برای اعزام‌ها از طریق بازار ارز ثانویه تأمین می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین فدراسیون‌ها را به توجه در صرفه جویی در منابع در شرایط کنونی توصیه کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، باتوجه به سیاست های شرکت ملی صنایع مس و باشگاه صنعت مس رفسنجان و پتانسیل قابل توجه شهرستان رفسنجان در زمینه سوارکاری همچنین وجود سوارکاران با استعداد و مهیا بودن بستر مناسب و استقبال قابل توجه از این رشته ورزشی، باشگاه صنعت مس رفسنجان در فصل جدید تصمیم دارد رشته سوارکاری را به مجموعه ورزشی خود اضافه کند.

طی جلسه ای که صبح امروز سه شنبه بین حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان با رییس و اعضا هیات سوارکاری شهرستان برگزار گردید مقرر شد تا رشته بومی سوارکاری نیز در کنار سایر تیم های ورزشی مورد حمایت قرار گرفته و از ظرفیت سوارکاران بومی و وجود بیش از هفت هزار راس اسب شهرستان در این زمینه استفاده شود.

کد خبر 6079825

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین