Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@22:53:22 GMT

ماکرون قهرمان زمین می‌شود!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۰۹۱

ماکرون قهرمان زمین می‌شود!

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از سایت خبری اوپینین، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، در دومین دور نشست کنفرانس "یک سیاره" در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، شرکت خواهد کرد و نشان "قهرمان زمین" و "قهرمان آب و هوا" را دریافت می‌کند.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند، نیز قرار است نشان قهرمان زمین را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اولین نشست "یک سیاره" سال گذشته در پاریس برگزار شده بود. در این دوره از این نشست‌ها قرار است ۳۰۰ تن شرکت کنند که بیش از ۳۰ تن از آن‌ها رؤسای دولت‌های کشورهای مختلف هستند.

 

ایسنا

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماکرون قهرمان کنفرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • میدان مغناطیسی زمین ۳.۷ میلیارد ساله است
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان