Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:53:59 GMT

استکبار جهانی از ترویج روحیه انقلابی گری هراس دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۰۹۸

استکبار جهانی از ترویج روحیه انقلابی گری هراس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان ضمن تسلیت ایام سوگواری سالاری شهیدان (ع) با اشاره به اینکه واقعه عاشورا حرکتی سیاسی در راستای احیای دین و بصیرت افزایی است، گفت: امام حسین (ع) با ظالم ترین و فاسدترین افراد زمان خود مبارزه کردند.

وی با انتقاد از برخی که می گویند مجلس امام حسین (ع) نباید سیاسی شود، اظهار کرد: جناح ها باید مطابق سیاست درست اسلامی رفتار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب هشت سال جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداختند.

امام جمعه کرمان هدف دشمنان از این اقدام را نابودی انقلاب و جلوگیری از ترویج روحیه انقلابی گری ذکر و تصریح کرد: استکبار جهانی رژیم بعثی را علیه ایران تحریک کرد و به صورت کامل مورد حمایت قرار داد.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در دستیابی به اهدافشان افزود: پیروزی ایران در این جنگ نابرابر مانع از تحقق توطئه های استکبار جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دشمنان از صدور انقلاب هراس دارند، گفت: امروز با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس عراق و سوریه نجات پیدا کرد و در آینده ای نزدیک هم یمن نجات خواهد یافت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین به بازگشایی مدارس اشاره و تصریح کرد: مساله آموزش و پرورش در تمامی مقاطع تحصیلی بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 4408114

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جمعه کرمان هفته دفاع مقدس ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد مراسم عزاداری عاشورا شهرکرد گرگان سانحه تصادف شیراز تاسوعا و عاشورا خرم آباد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: عملیات وعده صادق از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد آن، امر، ولی فقیه و عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان به همراه جمعی از سپاهیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه امروز اگر پیشرفت، بالندگی، درخشندگی و محبوبیتی در بین همه ملل جهان و نسل جوان دارد به دلیل همین معنویت است.

حجت الاسلام علی عرب پور افزود: لذا سپاه با همه نهاد‌ها، با همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که در این مسیر هستند و همسو با سپاه هستند تفاوت‌های خیلی بالایی دارد، تفاوت سپاه با همه سازمان‌ها در این است که سپاه از بعدی متکی و متصل به خود شخص، ولی فقیه زمان است، ولایت مداری و ولایت محوری سپاه را در مجموعه سپاه به عین لمس می‌کنیم و پاسداران هم سعی کردند خودشان را در این مسیر تربیت کنند و بر این تربیت بمانند.

او تاکید کرد:هر صحنه و هر میدانی که سپاه با پشتیبانی و تکیه به مردم بر آن وارد شد آن میدان، میدان پیروزی بوده است.

وی بیان کرد:در بحث حمله آمریکا به طبس امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند این مطلبی است که خداوند این انقلاب را پشتیبانی می‌کند و حامی این انقلاب است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان تاکید کرد:طوفان الاقصی، تسخیر لانه جاسوسی وعده صادق این‌ها همه از مواهبی است که خداوند متعال به واسطه سپاه و نیرو‌های خالص و مجاهد سپاه و امر، ولی فقیه و همچنین عنایت ویژه امام زمان (عج) رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد