Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

وزیر ورزش و جوانان گفت: ملزم به اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستیم و به‌زودی برای برخی فدراسیون‌ها که روسای آنها شامل این قانون هستند، سرپرست تعیین می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از وزارت ورزش و جوانان  مسعود سلطانی‌فر با اشاره به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: وزارت ورزش وجوانان ملزم به اجرای قانون است و با اجرای این قانون تغییراتی در برخی فدراسیون‌ها بوجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این قانون به‌زودی برای برخی فدراسیون‌های ورزشی که روسای آنها شامل این قانون می‌شوند سرپرست تعیین می‌کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون نزدیک به 10 مدیرکل زیر 30 سال در ورزش کشور به خصوص در استان‌ها منصوب شده‌اند و روند جوانگرایی مدیریتی در ورزش کشور ادامه خواهد یافت، اما از اندیشه‌های مدیران و روسای فدراسیون های بازنشسته به عنوان ذخایر با ارزش عرصه ورزش بهره خواهیم برد.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ارزی اعزام‌های ورزشی گفت: در دولت یازدهم تلاش‌های ارزشمندی در قالب 30 ماه مذاکره با 1+5 صورت گرفت تا از بن‌بست‌های تحریم که در سال ٩١ و٩٢ با آن مواجه بودیم، خارج شویم و در نهایت منجر به توافق برجام شد و گشایش‌هایی هم بوجود آمد، اما با بدعهدی آمریکا با شرایط خاص مواجه شدیم. با روی کار آمدن ترامپ که نه فقط با ایران که با بسیاری دیگر از کشورها ی جهان مشکل پیدا کرده است، شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

سلطانی‌فر افزود: خوشبختانه در کشور در تأمین کالاها مشکلی نداریم و با وحدت، همدلی و تقویت عنصر امید و اعتماد در بین مردم و حمایت مردم چند ماه آینده را هم سپری خواهیم کرد تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به اهمیت تأمین برای اعزام های ورزشی گفت: با توجه به توافقی که با بانک مرکزی صورت گرفته است، ارز فدراسیون‌ها برای اعزام‌ها از طریق بازار ارز ثانویه تأمین می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین فدراسیون‌ها را به توجه در صرفه جویی در منابع در شرایط کنونی توصیه کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر ورزش سلطانی فر بازنشستگان صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی