Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:36:14 GMT

خودباوری جوانان دستاورد مهم دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۱۶۳

خودباوری جوانان دستاورد مهم دفاع مقدس است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه موقت گنبدکاووس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس (31 شهریور تا هفت مهر) گفت: مهمترین دستاورد ملت ایران از این دوران سراسر رشادت و ایثار، خودباوری جوانان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی حکیمی درخطبه های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس اظهار داشت: ایران در سایه خودباوری و اعتماد به نفس به دست آمده از دوران دفاع مقدس، به پیشرفت های زیاد و موفقیت های فراوانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ایثارگری کم نظیر خود نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب اسلامی را خنثی کرده و با جانفشانی های خود حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.
حجت الاسلام حکیمی افزود: در جنگ هشت ساله، هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب شد که برای پاسداشت راه آنان باید از دستاوردهای این دوران به خوبی صیانت و آنها را به نسل جوان منتقل کرد.
امام جمعه موقت گنبد در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمنان برای آسیب زدن به بنیان های جمهوری اسلامی گفت: مسئولان و کارگزاران انقلاب وظیفه دارند با وحدت و استفاده از مشارکت مردم، دشمن را در این جنگ ها شکست دهند.
وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان گفت: باید با درک شرایط حساس این روزهای کشور مقابل توطئه های اقتصادی و رسانه ای دشمن ایستادگی کرده و با کمک به دولت از این مرحله عبور کنیم.
حجت الاسلام حکیمی همچنین با قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری امام حسین (ع) در گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از نهضت عاشورا است و نباید از مراسم عزاداری ماه محرم استفاده سیاسی و حزبی شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
3039/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه موقت نماز جمعه گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار

جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیرو‌های مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

فرمانده کل قوا ضمن تبریک روز ارتش و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه دستاورد‌های اخیر نیرو‌های مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آن‌ها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیرو‌های مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاورد‌ها افزوده شود و این کاری است که نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیرو‌های مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطر نشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد، زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تاکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعداد‌ها و نیرو‌های توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتند و خاطر نشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیرو‌های مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

در این دیدار سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنین هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ از جمله عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گزارش کوتاهی از آخرین آمادگی‌ها و توانایی‌های نیرو‌های مسلح ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • نیرو‌های مسلح در قضایای اخیر چهره خوبی از اقتدار خود به نمایش گذاشتند/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی