Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@19:29:30 GMT

◄ وضعیت ارز، دانشجویان خارجی را از ایران می‌راند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۱۸۰

◄ وضعیت ارز، دانشجویان خارجی را از ایران می‌راند

تین‌نیوز | 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس علت خروج دانشجویان خارجی از ایران را تثبیت نشدن قیمت ارز بیان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، محمدجواد ابطحی گفت: نوسانات قیمت ارز در ایران و تثبیت نشدن قیمت آن در خروج دانشجویان خارجی و عدم تمایل به تحصیل در ایران بسیار تاثیرگذار است.

او تشریح کرد: نوسانات قیمت ارز باعث می‌شود دانشجویان بلاتکیف بوده و نتوانند برآوردی از هزینه‌های تحصیل خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی‌شهر تاکید کرد: برای  دانشجویان خارجی که ارز را از خارج از کشور می‌آورند، پس از نوسانات ارزی در ایران مشکلی ایجاد نشده و این مشکل مربوط به افرادی است که ارز را از داخل کشور تهیه می‌کردند.

ابطحی تصریح کرد: تدبیر دولت و همراهی دانشگاه‌ها با ارائه خدمات مناسب به دانشجویان خارجی و داخلی سبب ماندن دانشجویان خارجی در کشور خواهد شد

او گفت: مهاجرت دانشجویان خارجی از ایران باوجودآنکه در برنامه ششم توسعه تاکید برافزایش تعداد آن‌ها در داخل شده به ضرر ما تمام خواهد شد چراکه سبب می‌شود افرادی هم که قصد ادامه تحصیل در ایران را داشتند از تصمیم خود منصرف شوند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت ارز دانشجویان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد در دیدار دکتر پور جان آبادی با محسنی راد مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی استان مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور تعدادی از مدیران ارشد بانک ملی استان برگزار شد ضمن تشکر از همکاری و اقدامات موثر وخدمات مطلوب ارائه شده به اتباع و مهاجرین خارجی استان راهکارها و کیفیت بخشیدن به ادامه همکاری مطرح و مقرر شد با هماهنگی های ستادی موانع و مشکلات مرتفع گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت