Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@02:23:03 GMT

نادانی وزیر صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۲۲۵

نادانی وزیر صهیونیستی

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از فلسطین الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش این رژیم گفت: ما هرگز حملات به سوریه را متوقف نخواهیم کرد. ما برای تضمین امنیت شهروندان اسرائیلی نهایت تلاشمان را می‌کنیم.

این اظهارات بعد از آن ایراد شد که اقدامات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی موجب سقوط یک جنگنده روسی در سوریه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه 15 نظامی روسی کشته شدند.

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه فرمانده نیروی هوایی‌ خود را برای بررسی جزئیات این حادثه به مسکو فرستاد. رژیم صهیونیستی از کشته شدن نظامیان روسی در این حادثه ابراز تأسف کرده است.

به گزارش ایسنا، در جریان حمله روز دوشنبه اسرائیل به شهر لاذقیه سوریه یک هواپیمای نظامی روسی به اشتباه از سوی پدافند هوایی سوریه هدف قرار گرفت که در ادامه مشخص شد اقدام برنامه‌ریزی شده خلبان‌های اسرائیلی باعث شده سامانه دفاع هوایی سوریه به اشتباه هواپیمای روس را ساقط کند.

 

سفارت روسیه در تل‌آویو در این باره در توییتر اعلام کرد: اقدامات و برخوردهای نیروی هوایی اسرائیل غیرمسئولانه و نادرست است چراکه هواپیمای ایلوشین روسیه را در معرض خطر قرار داد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر نادانی لیبرمن جام نیوز سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف نوار غزه را هدف قرار داد
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد