Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:44:54 GMT

چالوس و هراز یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۳۰۲

چالوس و هراز یک‌طرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد و از اعمال محدودیت‌های جاده‌ای دو محور هراز و کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی مشاهده نمی‌شود، در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه قم - تهران، پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر شمال به جنوب رشت - قزوین نیز ترافیک پرحجم است.

وی افزود: همچنین در مسیرهای قزوین - کرج و کرج - تهران ترافیک نیمه سنگین است و در مسیرهای شمال به جنوب فیروزکوه وضعیت ترافیکی پرحجم است.

به گفته وی، در محدوده تونل شیرگاه ترافیک نیمه سنگین و شمال به جنوب هراز  و محدوده تونل سپاسد ترافیک سنگین است. همچنین در محدوده تونل تکاور و سه راهی لاسم ترافیک نیمه سنگین است.

رحمانی ادامه داد: شمال به جنوب چالوس - کرج، محدوده‌های مرزن آباد، پل زنگوله، پیچ سرهنگ، تونل شماره ۵،  سد کرج و سه راهی آدران ترافیک نیمه سنگین است. در مسیرهای مشهد، چناران و آزاد راه زنجان - قزوین نیز وضعیت ترافیکی پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در پایان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در هر دو محور هراز و کرج - چالوس خبر داد و گفت:  تردد از میدان امیر کبیر کرج تا شمال و در هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع است. در برنامه ما، این محدودیت تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت اما ممکن است با توجه به وضعیت ترافیکی، زودتر راه‌ها دو طرفه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پليس راهور ترافیک جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص وضعت ترافیکی و جوی محور‌های شمالی اعلام کرد: تردد در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت‌وبرگشت) روان است. همچنین محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز در خصوص سایر محور‌ها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قم – تهران محدوده بهشت‌زهرا، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های گلشهر، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل کلاک در جریان است.

علاوه بر این بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های همدان، سمنان، قم، مرکزی، گلستان و گیلان گزارش شده است.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های مسدود غیرشریانی را محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه و طبس – بردسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد