Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@03:56:39 GMT

خواب راحت با هوشمندترین بالش جهان+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۴۲۲

خواب راحت با هوشمندترین بالش جهان+تصاویر

به گزارش ایسنا و به نقل از مدگجت، ما حدود یک سوم زندگی خود را در خواب سپری می‌کنیم؛ در نتجیه کیفیت خواب، اثر مستقیمی بر احساس و عملکردمان در طول روز دارد.

شرکت انگلیسی "رم- فیت"(REM-Fit)، بالش جدیدی ارائه داده است که می‌تواند به خواب راحت‌تر کمک کند. این بالش هوشمند موسوم به "زیک" (ZEEQ)، ویژگی‌های خاصی از جمله ردیابی خواب، هشدار در مورد خر و پف کردن و به جریان انداختن شنوایی دارد که می‌توانند کیفیت خواب کاربر را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده داوطلبانی که این بالش را امتحان کرده‌اند، "زیک" هوشمندترین بالش جهان است.

 ظاهر بیرونی "زیک"، به بالش های معمولی شباهت دارد اما با یک کنترل از راه دور قابل تنظیم است. این بالش هوشمند به خاطر در بر داشتن اجزای الکتریکی، سنگین‌تر از بالش‌های قدیمی است و حدود هفت پوند وزن دارد.

لایه خارجی زیک، از فوم تکه‌تکه ساخته شده و به همین دلیل، کمی ناهموار است اما با وجود این، "زیک" یک بالش راحت است و کاربران، اجزای الکتریکی آن را زیر سر خود احساس نمی‌کنند.

ارتفاع و ضخامت زیک، به راحتی قابل تغییر دادن است. شرکت سازنده، یک کیسه فوم اضافه به همراه زیک برای کاربران ارسال می‌کند تا به راحتی ضخامت آن را تنظیم کنند.

همچنین زیک، قابلیت اتصال با بلوتوث را دارد. برای این کار، کافیست کاربران، اپلیکیشنی به نام زیک را دانلود کنند که به راحتی روی سیستم‌های اندروید و iOS قابل نصب است. پس از ورود به اپلیکیشن، اتصال بالش با تلفن همراه، به راحتی برقرار خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان