Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:01:45 GMT

کارانکا: به ورود انصاری‌فرد کاملا خوش‌بینم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۴۳۰

کارانکا: به ورود انصاری‌فرد کاملا خوش‌بینم

باشگاه انگلیسی همچنان در تلاش برای رسیدن به توافق نهایی برای بستن قرارداد با مهاجم ایرانی است.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد آخرین بازیکنی است که سران باشگاه ناتینگهام قصد اضافه کردن او به فهرست نفرات شان در تابستان 2018 هستند. ناتینگهام که پیش از این 16 خرید جدید در تابستان داشت تا رکوردی جالب توجه از خود برجا بگذارد سخت در تلاش برای اضافه کردن مهاجم ایرانی به عنوان هفدهمین خرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروسه طولانی مدت مذاکرات طرفین حالا به سوژه ای جذاب برای رسانه های جزیره تبدیل شده است تا جایی که ناتینگهام پست در جدیدترین گزارش خود از روند انتقال ستاره ایرانی مدعی شد کریم انصاری فرد و سران ناتینگهام بر سر برخی جزئیات قرارداد اختلافات زیادی دارند که همین امر باعث شده تا این خرید پیچیدگی های زیادی داشته باشد.


در همین گیر و دار آیتور کارانکا سرمربی ناتینگهام بعد از برتری شیرین برابر شفیلدیونایتند در رقابت های هفته قبل چمپیون شیپ با ابراز امیدواری از اضافه شدن خریدی جدید به جمع شاگردانش اعلام کرد باشگاه سخت در تلاش است تا این خرید نهایی و خواسته های او در تابستان کاملا برآورده شود.


کارانکا گفت:« این که بازیکنی به فهرست نفرات ما اضافه می شود یا نه؟ سئوالی است که نمی توانم پاسخی صریح برای آن داشته باشم چون بازار همواره پیچیدگی های خاص خود را دارد اما من کاملا به ورود کریم انصاری فرد به تیم خوش بین هستم چون از نزدیک شاهد تلاش های شبانه روزی باشگاه برای نهایی شدن این قرارداد بودم».

 

ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناتینگهام فارست کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از کنترل حریف انبار کارتن شهرری خبر داد و گفت: آتش در یکی از انبارها کاملا خاموش و انبار دیگر نیز در حال اطفا است و از سرایت آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، جلال ملکی گفت: دو انبار مسقف هر یک به وسعت حدودی 500 متر در بین چندین انبار دچار حریق شده بود که شعله ور بودند و محدوده‌ای از فضای باز به وسعت هزار متری نیز شعله ور بود.

وی افزود: یکی از انبارها مملو از آسپری، افشانه و ادکلن بود که سقف انبار نیز کاملا دفرمه شده بود که در حال حاضر کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: در حال حاضر بخش زیادی از حریف انبار لوازم یدکی دوچرخه نیز خاموش شده و آتش به طور کامل تحت کنترل است.

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

ملکی در پایان با تاکید بر اینکه از گسترش آتش به انبارهای مجاور جلوگیری شده خاطرنشان کرد: کانتینرهای بزرگ کالا در داخل محوطه باز این انبار نیز وجود دارد که یکی از آنها دچار حریق و سپس خاموش شد.

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها