Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@06:35:28 GMT

شناور شدن ساعات کار کارمندان در مهرماه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۸۵۷۷

 پول‌نیوز - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شناور شدن ساعت کاری کارمندان در دو هفته آغازین مهرماه به منظور روان‌سازی و مدیریت حجم ترافیک خبر داد.
محمدرضا مهماندار درباره تدابیر پلیس برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل پلیس برای بازگشایی مدارس در آماده‌باش خواهد بود و در همین راستا اقداماتی را نیز انجام خواهد داد که مشروح آن اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اما امسال در دو هفته ابتدایی مهرماه با مصوبه شورای ترافیک استان تهران ساعات آغاز کار کارمندان شناور شده و بین ساعات ۷ تا ۸:۳۰ شناور شده است.
وی با تاکید بر اینکه این تغییر ساعت تنها مربوط به دو هفته ابتدایی مهرماه است، گفت: در مورد برخی از موارد استثنا نیز موارد به کارمندان اطلاع داده شده و مشاغلی همچون کارمندان بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی برابر ضوابط موجود فعالیت خواهند کرد.
وی همچنین درباره ممنوعیت تردد وانت‌بارها و کامیونت‌های حمل کالا در سطح تهران نیز گفت: همان طور که پیش از این نیز اطلاع‌رسانی شده بود از ساعت ۶ الی ۹ صبح این وسایل حق تردد در سطح معابر شهر تهران را ندارند و در صورت رویت پلیس حتما جریمه خواهند شد.
مهماندار درباره برگزاری جشن شکوفه‌ها که فردا برگزار خواهد شد نیز گفت: همکاران من در پلیس راهور برای برگزاری این مراسم نیز آماده بوده و در اطراف مدارس به ویژه مدارسی که در حاشیه معابر و خیابان‌های اصلی واقع شده‌اند، مستقر خواهند شد.
مهماندار از والدین خواست که برای حضور در این مراسم خودروی خود را در محل‌های مجاز پارک کرده یا از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که توقف دوبل و توقف در مسیرهایی که سبب اخلال در ترافیک شود، تخلف بوده و ماموران پلیس ناچار به برخورد با آن هستند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند سه فروند شناور حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: این کالاها شامل، کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گردو. و صدها قلم دیگر بود که مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف سه فروند شناور، پنج نفر را به مراجع قضائی معرفی کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده، ۱۱۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم شریف استان گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آنهاست و در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی کشور عزیز ایران اسلامی، با قاطعیت و هماهنگی مقام قضائی با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 6088468

دیگر خبرها

  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟