Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - آلبرتو جیلاردینو در حال آماده شدن برای ورود به دنیای مربیگری است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از جیان‌لوکا دی مارتزیو، آلبرتو جیلاردینو بازیکن 36 ساله ایتالیایی بعد از دریافت مدارک A و B مربیگری یوفا تصمیم گرفته از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیم گرفته با حضور در استودیو ها و استادیوم ها و تماشای مسابقات فوتبال، خود را برای ورود به دنیای مربیگری آماده کند و احتمالا این تصمیم، به معنای پایان دوران بازی وی خواهد بود.

جیلاردینو با تیم پارما به فوتبال ایتالیا معرفی شد، جایی که توانست در دو فصل 04-2003 و 05-2004 با زدن 23 گل در سری آ نامی برای خود دست و پا کند. در سال 2005 به آث میلان منتقل شد و سه فصل را با این تیم سپری کرد. جیلاردینو به همراه میلان قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها را تجربه کرد. او بعد از میلان به فیورنتینا رفت و جنوا، بولونیا، گوانگژو اورگراند، پالرمو، امپولی و پسکارا دیگر تیم های باشگاهی او در دوران بازی بودند. آخرین تیم باشگاهی جیلاردینو اسپتزیا بود که وی فصل 18-2017 را در آن گذراند.

جیلاردینو در سال 2004 برای اولین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کرد و در 60 بازی ملی، 19 گل برای آتزوری به ثمر رساند. او در سال 2006 یکی از بازیکنان ایتالیایی بود که به قهرمانی جام جهانی رسید. او در جام جهانی 2010 و جام کنفدراسیون های 2009 و 2013 هم در فهرست ایتالیا حضور داشت.

جیلاردینو در سال 2004 بازیکن جوان سری آ و در سال 2005 به عنوان مرد سال سری آ معرفی شد. او همچنین با حضور در تیم ایتالیا در المپیک 2004 توانست مدال برنز رقابت ها را به گردن بیاویزد.

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی ایتالیا اختصاصی مارچلو لیپی جام جهانی 2006 آلمان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند

داوران دیدار تیم‌های ملی فوتبال هنگ‌کنگ و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 پنجشنبه 17 خرداد ماه سال 1403 از ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، قاسم مطر از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند. اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور: قاسم مطر علی

کمک داور اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک داور دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

دیگر خبرها

  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان